عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن می‌خواهد فرهنگ غرب و فساد را در جامعه ما پیاده کند و جامعه و خانواده‌ها و جوانان را به فساد آلوده کند باید خانواده‌ها حواسشان باشد و از جوانان غافل نشوند.
کد خبر: ۷۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 17 August 2015
به گزارش تابناک نقل شده از تسنیم آیت الله علی معلمی اظهار داشت: ایمان و حفظ حجاب و عفاف اسلامی از ویژگی‌هایی بوده که برای یک دختر باکمال و دارای شخصیت مناسب انسانی و اسلامی مطرح است.
وی افزود: متاسفانه امروز دشمنان و رسانه‌های غربی با جنگ نرم خود، نسل جوان ما را در معرض هجمه فرهنگی قرار دادند باید مسئولان و خانواده‌ها حواسشان باشد.
معلمی با بیان اینکه امام راحل تاکید داشته باید نسل جوان را از تهاجم فرهنگی حفظ کرد, افزود: دختران و مادران ما بدانند بدحجابی و بی حجابی  فرهنگ وارداتی غربی‌ها بوده و با این  عمل می‌خواهند ما را از اسلام و ائمه اطهار دور کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: طبق تاکیدات قرآن عفاف و حجاب زن و مرد به  تناسب شرایط برای حفظ شخصیت انسان بوده که اگر این حجاب حفظ نشود, شخصیت زن و مرد جوان زیر سئوال می‌رود و لکه دار می‌شود.
وی بیان داشت: برخی ویژگی و کارهای اجتماعی از لحاظ جسمی و شرایط فیزیکی برای زن سخت و دشوار بوده که نباید انجام دهد اما در دیگر زمینه‌ها زنان و دختران ما می توانند دربخش های مختف جامعه وارد عرصه‌ها شوند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ورود به عرصه‌های پزشکی، عضو هئیت‌های علمی، حضور در مجلس شورای اسلامی و حضور در پست‌های وزارتی از افتخارات زنان در عرصه  حضور در اجتماع است.
امام جمعه قائم‌شهر گفت: حفظ حجاب و عفاف از جمله مسائلی بوده که منافاتی با پیشرفت و توسعه جامعه ندارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر در جامعه ای نسل جوان به ابتذال کشیده  شود, قدرت دفاعی آن جامعه کم می‌شود و تاثیرپذیری از فرهنگ غرب افزایش می‌یابد نباید بگذاریم دشمنان به هدف شوم برسند.
وی افزود: باید برای غنی‌سازی اوقات جوانان کارهای فرهنگی درستی اجرا شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن می‌خواهد فرهنگ غرب و فساد را در جامعه ما پیاده کند و  جامعه و خانواده‌ها و جوانان را به فساد آلوده کند باید خانواده‌ها حواسشان باشد و از جوانان غافل نشوند.
معلمی گفت: جوانان ما باید هوشیار باشند، در مقابل این شیطنت‌های دشمن اراده قوی داشته باشند که حفظ حجاب و عفاف یکی از راه‌های  تقویت اراده  قوی میان نوجوانان و نسل اجوان امروز است.
وی افزود: باید زنان و دختران در سایه مقررات الهی, در برابر وسوسه‌های دشمنان مقاومت  کنند و حضرت  زینب (س) و حضرت فاطمه معصومه (س) اسوه  صبر، ایمان و پاکدامنی در جهان باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار