کد خبر: ۷۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 16 August 2015

رشت - ایرنا - معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی تاکید کرد : اجرای طرح کتابخوان در کشور می بایست از اجرای نمادین عبور کرده و به یک سنت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امین متولیان روز یکشنبه در بیست و یکمین طرح کتابخوان کشور در رشت افزود : طرح کتابخوان که بر مبنای به اشترک گذاری کتاب از سوی کتابخوانان با مخاطبان برگزار می شود، در صورت فارغ شدن از اجراهای رسمی همچون همایش ، سمینار و ...موفق خواهد بود.
وی اظهار کرد : اجرای این طرح نیاز به ترویج دارد و می بایست در میان اقشار مختلف همچون نهادهای دولتی ، مردمی ، دانشجویی ، تجار و بازاریان و ...برگزار شود.
معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی ادامه داد: اجرای بیست و یکمین طرح کتابخوان در رشت ، همزمان با 9 استان کشور امروز در گیلان به اجرا رسیده است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان نیز در این نشست بیان کرد: نشست کتابخوان بر مبنای ایده ای از دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و با تأسی از کلام معصومان به مرحله اجرا رسیده است.
امیر محمدپور گیلانی افزود: گیلان با 211 نفر داوطلب حضور در طرح کتابخوان، یکی از پر استقبال کننده ترین استان ها از طرح یادشده شناخته شده است.
وی اظهار کرد : متاسفانه ، بر اساس محدوده در این دوره از نشست یادشده تنها 12نفر می توانند یک کتاب از بهترین کتاب های خویش را با کتابخوانان به اشتراک بگذارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این نشست در قامت نخستین کتابخوان حاضر شد و خلاصه ای از کتاب اساطیر اسکاندیناوی را در هفت دقیقه با کتابخوانان به اشتراک نهاد .
فیروز فاضلی بر مدیریت زمان در زمان تعیین شده ، نقش اساطیر در فرهنگ یک ملت و بهره مندی از کتاب های مفید تاکید کرد.
بیست و یکمین طرح کتابخوان کشور ، روز یکشنبه در گیلان و با حضور مسوولان کشوری ، استانی و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت اجرا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار