فرمانده انتظامی ایلام؛
فرمانده انتظامی ایلام با بیان این که تمامی تمهیدات لازم برای حضور زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران اندیشیده شده است، گفت: تمامی محورهای مواصلاتی و همچنین شهر و پایانه مرزی مهران با استفاده از سیستمهای هوشمند و دوربین های نظارتی مجهز از طریق مانیتورینگ مرکزی ، به صورت شبانه روزی کنترل خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 28 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری  اظهار داشت: ماموریت اربعین حسینی بسیار مهم است و رسانه‌های داخلی و خارجی این عظمت را پوشش می دهند و همه نگاه‌ها به این کنگره عظیم خواهد بود.

وی افزود: دشمن در سال‌های گذشته از این عظمت مات و مبهوت شد و قصد ضربه برای جلوگیری از این اقتدار داشت اما با هوشیاری نیروهای مسلح و امنیتی و همچنین حضور آگاهانه مردم هیچگاه به هدفش نرسید  و امسال و سال‌های آینده نیز به هدف شومش نخواهد رسید.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: امسال اربعین ما با سال‌های قبل  متفاوت خواهد بود ، پس لازم است همه با آمادگی و اشراف اطلاعاتی در این مأموریت ملی و مذهبی حضور پیدا کنیم.

وی گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده مرزهای امسال ما که چهارگانه خواهد بود پذیرای بیش از ۵ میلیون زائر است و همانند سال های گذشته در مرز مهران بیشترین بار تردد را خواهد داشت.

سردار یاری با بیان این که تمامی تمهیدات لازم برای حضور زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران اندیشیده شده است، گفت:  تمامی محورهای مواصلاتی و همچنین شهر و پایانه مرزی مهران با استفاده از سیستمهای هوشمند و دوربین های نظارتی مجهز از طریق مانیتورینگ مرکزی ، به صورت شبانه روزی کنترل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام به زائران توصیه کرد:  با توجه به لغو روادید  مابین کشور ایران و عراق برای اربعین حسینی(ع)، حتماً ثبت نام خود را در سامانه سماح تکمیل کرده و در موعد مقرر با گذرنامه معتبر و بیمه نامه به پایانه های مرزی جهت اعزام به عتبات عالیات مراجعه کنند.

گفتنی است در مراسم تودیع و معارفه امروز، از زحمات سرهنگ محمد علی زمانی  قدردانی و سرهنگ اکبر عباسی به عنوان فرمانده جدید یگان ویژه انتظامی استان ایلام معرفی شد./ع

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار