بخشدار زرقان شیراز گفت:با توجه به تعدد روستاهای این بخش ، نیاز مردم و همچنین قرار گرفتن زرقان در مسیر جاده ترانزیت شیراز به اصفهان ، تکمیل بیمارستان زرقان بسیار ضروری است.
کد خبر: ۷۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 15 August 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:فرشاد کوشا افزود:حوزه بهداشت و درمان بسیار حساس و پر هزینه است و دولت به تنهایی قادر به پاسخگویی به همه نیازهای مردم در این حوزه نیست به همین سبب این امر نیازمند مشارکت و همکاری هر چه بیشتر خیرین است.
بخشدار زرقان شیراز گفت:مشارکت خیرین را در تامین سلامت مردم نمی توان نادیده گرفت چرا که آنان تا کنون در این زمینه نقش عمده ای ایفا کرده اند.
وی اظهار داشت:هم اکنون بسیاری از طرح های بزرگ در حوزه بهداشت و درمان در کشور توسط خیرین و یا حداقل با مشارکت آنان اجرا می شود.
رییس شورای بهداشت و درمان بخش زرقان اضافه کرد:تکمیل شبکه بهداشت و درمان این بخش و ساخت درمانگاه های تخصصی از مهم ترین طرح هایی است که با مشارکت خیرین این منطقه در حال انجام است.
رییس شبکه بهداشت و درمان بخش زرقان نیز به ایرنا اظهار داشت:خیرین زرقانی از زمان تشکیل شورای خیرین تامین سلامت در این بخش تاکنون 20 میلیارد ریال در این حوزه مشارکت داشته اند.
امینه دادور افزود:پس از بهره برداری از بیمارستان زرقان ، هم اکنون تکمیل و راه اندازی اتاق عمل این بیمارستان در اولویت کاری این شبکه و شورای خیرین است.
وی اظهار کرد:هم اکنون تجهیزات اتاق عمل بیمارستان زرقان 100 درصد خریداری شده و آماده نصب است و سایر تاسیسات این مرکز درمانی 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار