مدیر کل استاندارد البرز از دستگیری یک باند جاعل خبر داد
این کارگاه پلمپ شده و افرادی که در آن فعال بودند به همراه پرونده‌ای از اتهامات مطرح شده، به مراجع انتظامی و قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱ 24 February 2015

به گزارش تابناک – البرز: استفاده غیر مجاز از نام تجاری برندهای معتبر بر روی محصولات بی‌کیفیت و غیر استاندارد، یکی از مهمترین دغدغه‌های مصرف‌کنندگان در ایران است.

این شرایط موجب می‌شود که مصرف‌کنندگان در زمان خرید محصولات مورد نیاز از اصل بودن کالاها مطمئن نبوده و از خرید خود رضایت نداشته باشند.
مقابله با تولید و توزیع کالاهای بی‌کیفیت و جعل عنوان برندهای معتبر، از جمله وظائف ذاتی سازمان استاندارد است.
بر اساس این گزارش،
فتانه شکرالهی مدیر کل استاندارد البرز به خبرنگار تابناک می‌گوید: برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده، بازرسان و ماموران نظارت این اداره کل، به طور مرتب بر عملکرد کارخانه‌ها، واحدهای صنعتی، کارگاه‌های تولیدی و واحدهای صنفی البرز نظارت دارند.
وی افزود: چندی پیش مردم گزارش‌هایی را در رابطه با فعالیت زیرزمینی یک کارگاه تولیدی به اداره کل استاندارد البرز ارائه دادند که پس از تحقیقات مقدماتی، مشخص شد که در این محل، اقدام به تولید ایزوگام غیر استاندارد می‌کنند.
مدیر کل اداره استاندارد استان البرز اظهار داشت: متاسفانه افرادی که در این کارگاه غیر مجاز فعالیت می‌کردند، پس از تولید ایزوگام‌های غیر استاندارد، این محصولات را با جعل علامت استاندارد و استفاده غیر قانونی و غیر مجاز از برندهای معتبر، وارد بازار می‌کردند.
شکراللهی در پایان تصریح کرد: این کارگاه پلمپ شده و افرادی که در آن فعال بودند به همراه پرونده‌ای از اتهامات مطرح شده، به مراجع انتظامی و قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار