نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان قبلی و فعلی آستارا از جمله مسئولانی هستند که مجوز ساخت ویلا در حیران را تسهیل کرده‌اند.
کد خبر: ۷۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 15 August 2015

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در واکنش به اظهارات نماینده مردم آستارا در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار کرد: معاون اول رئیس جمهور بازرس ویژه‌ای را برای بررسی زمین‌خواری‌ها و ویلا‌سازی‌های انجام شده در گردنه حیران اعزام کرده است.

وی افزود: مرحبا نماینده سابق آستارا و صفر نعیمی نماینده فعلی این شهر در مجلس از جمله مسئولانی هستند که مجوز ساخت ویلا در حیران را تسهیل کرده‌اند.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: این موضوع از طریق معاون رئیس جمهور در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

پیرموذن تاکید نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پیگیری جدی موضوع تخریب گسترده طبیعت گردنه حیران و ویلا‌سازی‌های غیر‌مجاز را یادآور شد و بیان کرد: باید مسببان اصلی این تخریب‌ها و وضعیت ناگوار مشخص شده و به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی ادامه داد: بنده از طریق این فراکسیون نیز فعالیت‌هایی را برای برخورد با متخلفان و همچنین حفظ و صیانت از گردنه حیران انجام داده و با تحقیق و تفحص از نمایندگان و مسئولان آستارا و منطقه در حال پیگیری این موضوع هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: تمام اتهامات وارد شده از طرف نماینده مردم آستارا کذب محض است و اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد، چراکه بیشترین تخریب‌ها از طرف مسئولان استان گیلان انجام شده است.

پیرموذن تصریح کرد: اینکه این نماینده تمام گناهان و تقصیر‌های مسئولان استان گیلان و آستارا را به گردن استان همجوار اردبیل انداخته، نوعی فرافکنی است که قطعاً ما این اظهارات را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم تا بسیاری از حقایق روشن شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار