فرماندار ملکشاهی گفت: طرح مجتمع آبرسانی روستای گنبد از توابع این شهرستان هفته دولت به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۷۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 15 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،حسینعلی موسوی گفت: شهرستان ملکشاهی یکی از شهرستان های در حال توسعه استان ایلام است که در چند سال اخیر با عنایت ویژه مسوولان ارشد استان روند توسعه مطلوبی را در پیش گرفته است.
وی تاکید کرد: در هفته دولت امسال و در راستای ادامه فعالیت ها چندین پروژه در این شهرستان با حضور مسوولان استانی به بهره برداری می رسد.
فرماندار ملکشاهی ادامه داد: پارسال اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال در حوزه های کشاورزی، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، آب و برق و راه این شهرستان هزینه شد.
موسوی یادآور شد: امسال نیز همزمان با آغاز هفته دولت طرح هایی چون پل بوستانه، پارک امید شهر ارکواز، سالن ورزشی و مجتمع آبرسانی روستای گنبد پیر محمد به بهره برداری می رسند.
وی گفت: آسفالت و روکش مسیرهای ارکواز به ملکشاهی و روستای چشمه پهن - نادرآباد هر کدام بطول 10 کیلومتر، آسفالت بلوار شهر مهر، احداث و آسفالت بلوار روستای قلعه جوق از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان است.
فرماندار ملکشاهی با اشاره به اینکه امسال در سایه همدلی و همزبانی توانستیم اقدام های خوبی در شهرستان انجام دهیم، افزود: هفته دولت بهترین زمان برای ارایه عملکرد و خدمات دولت به مردم است.
موسوی از تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان خواست فعالیت های خود را به اطلاع مردم برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار