رییس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی گفت: موی‌تای‌کاران آذربایجان‌غربی با کسب چهار مدال طلا قهرمان دومین دوره مسابقات استعداد‌های برتر ورزش کشور شدند.
کد خبر: ۷۶۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ 31 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی امیر رسولی اظهار کرد: رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر کشور در رشته موی تای ویژه بانوان و آقایان به مدت 6 روز در استان یزد برگزار شد.

وی افزود: مسابقات موی تای پسران دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۵ سال در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاکنژاد یزد برگزار شد و تیم آذربایجان‌غربی با ۱۴ رزمی‌کار توانست با اقتدار مقام نخست این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

رییس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات تیم آذربایجان‌غربی با چهار طلا، ۲ نقره و چهار مدال برنز قهرمان استعدادهای برتر ورزش کشور شد.

وی تصریح کرد: اشکان حمه آلی، سروش قادر زینبی، علی اسماعیل زاده و میلاد شیخ مرادی مدال طلا، آرمان خضری و ماردین مام عبدالله مدال نقره و سینا مجیدی، عبدالقادر رحیمی، امید زندآستا و رضا رحیمی نیز مدال برنز را کسب کردند.

رسولی با اشاره به مسابقات موی تای بخش دختران در یزد اظهار کرد: المپیاد استعداد‌های برتر کشور در بخش بانوان از یک تا ۳ مرداد ماه در استان یزد برگزار شد و نگار جزایری موی‌تای کار آذربایجان‌غربی به مدال طلا دست یافت.

رییس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی افزود: در این رقابت‌ها بیش از ۸۰۰ ورزشکار در دو بخش دختران و پسران از سراسر کشور با یک دیگر به رقابت پرداختند و ورزشکاران استان با تمرینات و برنامه‌ریزی‌های اصولی توانست اقتدار خود را در موی‌تای کشور نشان دهد.

به گزارش فارس، دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور طی سال‌جاری در ۹۶ رشته در استان‌های کشور برگزار می‌شود و بیش از ۳۴ هزار ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار