کد خبر: ۷۶۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 29 July 2019

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور به یاسوج سفر کرده و کارگاه بسته بندی میوه جات با سرمایگذاری 850 میلیون تومانی را افتتاح خواهد نمود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد از سفر  اصغر نورالله زاده مدیرعامل  صندوق کارآفرینی امید کشور به یاسوج خبر داد.
ارسلان حسن پور گفت: در این سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور  به همراه استاندار، فرمانده سپاه فتح استان ، مدیر عامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی ، فرماندار بویراحمد وسایر مسئولان استانی  از روستای باغچه واسلام آباد جلیل که به عنوان پایلوت طرح روستای بدون بیکار در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است بازدید خواهند کرد.
سفر مقام کشوری به پایلوت روستای بدون بیکار در کهگیلویه و بویراحمد

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال1373 به این روستا بیان کرد:  صندوق کارآفرینی امید  استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در روستای باغچه واسلام آباد جلیل برای 101 نفر از اهالی این روستاها در زمینه های مختلف جهت اشتغالزایی تشکیل پرونده داده است که فردا با حضور مسئولان کشوری واستان  تسهیلات 20 نفر از آنها که پرونده آنان تکمیل است پرداخت می شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ، تسهیلات پرداختی  به طرحهای اشتغالزایی در روستای باغچه واسلام آباد جلیل را بین 30تا 50 میلیون تومان با کارمزد 6 درصد  عنوان کرد وگفت: بیشتر این طرحها در زمینه کشاورزی و دامپروری است.
ارسلان حسن پور افزود : در ادامه سفر صندوق کارآفرینی کشور به استان ،کارگاه بسته بندی میوه جات نیز با حضور مدیر عامل صندوق و مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.
وی در رابطه با مشخصات این کارگاه تولیدی گفت: این کارگاه تولیدی در روستای نرگه شهرستان بویراحمد با سرمایه گذاری 850میلیون تومان  حجم تولید آن سالانه 150 تن است که 200 میلیون تومان آورده سرمایه گذار است و 650 میلیون تومان تسهیلات با نرخ 6 درصد توسط صندوق کارآفرینی امید به آن پرداخت شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد  در پایان با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای کوچک با توجه به زودبازده بودن از برنامه‌های دولت برای رونق تولید و کارآفرینی است گفت : طرح هر روستا یک محصول، روستاهای بدون بیکار و صندوق خرد زنان روستایی از جمله برنامه های این صندوق برای گره گشایی از مشکلات بیکاری در روستاهای استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار