کد خبر: ۷۶۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 29 July 2019

به گزارش خبرگزاری تسنیم حسین افسانه در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: حساب‌های مسدود شده شهرداری اردبیل باز می‌شود و به صورت ماهانه تا 30 میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری به تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد که در این زمینه به دلیل تعویق یک قسط امکان مهیاسازی شرایط موجود سخت است.

وی بیان کرد: پرداخت 490 میلیارد ریال بدهی به شکل اقساط به تامین اجتماعی در عرض 24 ماه در دستور کار است و این بدهی مربوط به پیمانکاران و پرسنل شهرداری است که امیدواریم با این توافق مشکلات پیمانکاران و پرسنل شهرداری برطرف شده و زمینه بهبود کار و مطلوبیت حرکت‌های حمایتی در این بخش فراهم آید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و تغییر زمان برگزاری آن خبر داد و  بیان کرد: 14 مرداد به همین منظور پیشنهاد شده در حالی که خود بنده از این موضوع بی‌اطلاع بودم و به هیچ وجه در این زمینه و سایر مسایل با معاونت عمرانی استاندار حتی یک دقیقه نیز صحبت تلفنی، پیامی و یا حضوری نداشتم.

افسانه بیان کرد: بنده امامی یگانه را فردی بی‌حاشیه و پاکدست می‌دانم و به هیچ وجه در این نامه‌نگاری‌ها غرض و مرضی در کار نبوده و معاون عمرانی استاندار بنابه تشخیص خود و در نظر گرفتن برخی از مسایل این نامه‌نگاری را انجام داده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: بنده مدعی نیستم که علاقه‌ای به حضور در هیئت رئیسه شورای شهر ندارم اما بر این باورم که در مجموعه پارلمان محلی حفظ حرمت‌ها و جایگاه افراد اتفاق بیفتد و ضرورت دارد از تجارب و اندوخته‌های هر یک از افراد به ویژه خود بنده استفاده شود چرا که این منبع ارزشمند تجربیات و اندوخته‌ها متعلق به این شهر و مردمان آن است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار