مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان‌غربی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده هیچگونه کمبود دارویی در زندان‌های استان وجود ندارد و تمامی نیازهای دارویی زندانیان تامین می‌شود.
کد خبر: ۷۶۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 24 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حمزه بروجنی روز سه‌شنبه در بازدید بازرسان بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور از زندان مرکزی ارومیه افزود: سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی ۱۰ اولویت مهم دارد که یکی از این اولویت‌ها به مقوله بهداشت و درمان و نظام سلامت زندان‌ها مربوط است که این اولویت‌بندی نشان از توجه جدی به بهداشت دارد.

وی اضافه کرد: در این راستا و برای حفظ کرامت انسانی و رعایت حقوق شهروندی توانسته‌ایم شعبه ملاقات خصوصی زندان مرکزی ارومیه را در حد استانداردهای لازم و با امکانات رفاهی و بهداشتی روز احداث کنیم.

وی اظهار داشت: همچنین خوابگاه بهداری زندان مرکزی ارومیه را نیز برای زندانیان دارای کهولت سن، معلولان جسمی و محکومان دارای بیماری صعب‌العلاج راه‌اندازی کرده‌ایم تا در نزدیک‌ترین محل به بهداری اسکان داده شوند و تحت نظر پزشکان باشند.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی آذربایجان غربی از راه اندازی واحد بهداری زندان مرکزی ارومیه تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: با انجام عملیات بهسازی و بهینه‌سازی این واحد را به بهترین و مجهزترین مرکز تبدیل خواهیم کرد.

بروجنی افزود: همچنین بند جدید روان‌درمانی بر اساس استانداردهای بهداشت و درمان طی ۲ ماه آینده در استان راه اندازی می‌شود.

بازرس بهداشت و درمان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی نیز گفت: آذربایجان‌غربی از نظر کادر مجرب و کاری بهداشت و درمان، جزء استان‌های موفق به شمار می‌رود.

مجتبی پیرمحمدی افزود: استان دارای ظرفیت خوبی جهت ارتقای نظام سلامت است و امیدواریم به جایگاه بالاتری دست یابد.

کیوان مختاری، حسین بادروج و مجتبی پیرمحمدی از بازرسان حوزه بهداشت و درمان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور هستند که از زندان مرکزی ارومیه بازدید و به ارزیابی اقدامات بهداشتی و درمانی انجام شده در این زندان پرداختند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار