کد خبر: ۷۶۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 12 April 2015

درباره محمد صنعتی زیاد گفته و نوشته شده است. راه اندازی خانه پیشکسوتان استان حرکتی ماندگار بود که به واســطه محمد صنعتی شکل گرفت و در تاریخ استان جاودانه خواهد شد. ولی این تنها اثر ماندگار صنعتی نخواهد بود. صنعتی که ســال ها قلبش برای آبادانــی کرمان تپیده است هنوز هم در این سن و سال دست از تلاش برای شــهرش بر نمی دارد. شاید بتوان صنعتی را پایه گذار ارتباط دوســویه مردم و مســئولان دانســت و نقش وی را در اســتفاده از همکاری مردم در ترمیم پروژه های عمرانی بســیار مهم دانســت. نگارنده به شخصه بارها شاهد تلاش و پیگیری های مداوم ایشان برای آزادسازی اراضی کمربندی شــمالی جنوبی بوده است و بارها از زبان اســتاندار وقت «دکتر دهمرده» شنیدم که اگر تلاش‌های خســتگی ناپذیــر صنعتی برای مجاب کردن مردم در جهت در اختیار گذاشتن زمین هایشان نبود شــاید این پروژه سال ها به ثمــر نمی رســید و مردم هنوز از داشــتن یک کمربندی محروم بودنــد و باید با خطرات تردد ماشین‌های سنگین در شهر مواجه می شدند.
امروز هم صنعتی برای شهر کرمان قدم پیش گذاشته و برای تسریع بهسازی و ترمیم ورودی شــهر کرمان «بلوار خلیج فارس» با مسئولان شهر همراه شده است و در دهه نهم زندگی خود لحظه ای از تلاش و کوشش برای آبادانی شهرش غافل نمی شــود. صنعتی نماد بــارز همکاری وهمدلی دولت و ملت است. مردی که ده ها سال پیش با حضور خود در انجمن شــهر کرمان پایه گذار آثار ماندگار بسیاری برای همشهریانش بود امروز با تمام وجود برای شــهرش تلاش و تکاپو می کند. مردی که می توانســت مثل بســیاری از همسالانش در ایــن دوره از زندگی خود راه عافیت در پیش بگیرد و به اســتراحت بپردازد با تمــام توان تلاش کرده و تاکنون با حضور مداوم و پیگیری مستمر موفق شده بسیاری از مالکان را برای در اختیار گذاری سریع امالک خود برای طرح قانع کند. البته استاندار کرمان نیز با حضور و تشکیل جلســه در دفتر صنعتی نشان داد به حرف های خود برای مشــارکت مردم در طرح ها ایمان دارد و این مسئله بسیار ارزشمند است.
امیــدوارم این حرکت تداوم یابد و در ســال 94 مسئولین برای همدلی و همزبانی با مردم تلاش بیشــتری بنمایند. به پاس این حرکت ارزشمند اســتاندار، ویژه نامه پیش رو را به مشروح جلسه شــورای عمرانی شــهر در دفتر محمد صنعتی اختصاص دادیم که از نظرتان می گذرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار