مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان:
مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان گفت: در کنار مدیران کسب وکار باید یک رسانه وجود داشته باشد و لازم از توانمندی های رسانه در جهت رونق تولید و کسب وکار بهره جست.
کد خبر: ۷۶۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 09 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، علی میرجمالی در نشستی که به منظور تعامل و هم اندیشی با رسانه ها که به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: مدیران کسب و کار باید در کنار خود یک مشاور رسانه ای و خبرنگار داشته باشند و لازم است از ظرفیت رسانه ها برای توسعه اشتغال و کسب و کار خود بهره ببرند.
وی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات ومدیریت کسب وکار در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار داشت:  این نمایشگاه بهترین بستر برای تعامل و برقراری رابطه دو سویه بین رسانه ها و مدیران کسب وکار است که دیگر نه مدیران رسانه را به عنوان آگهی بگیر ببینند ونه رسانه ها مدیران را به شکل آگهی ده ببینند.
مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان با اعلام اینکه مدیران کسب وکار باید به توانمندی های رسانه آگاه شوند و بدانند که برای ادامه حیات و رسیدن به رونق تولید خود حتما باید مشاوره رسانه ای داشته باشد و از قلم خبرنگار برای توسعه کسب وکار خود استفاده کنند، ادامه داد: از سوی دیگر باید رسانه ها بدانند که نباید رابطه خود را با مدیران کسب و کار تنها به یک آگهی محدود کنند و می توانند در کنار یکدیگر که دو رکن اصلی کسب و کار هستند درجهت اشتغالزایی سمت و سو بگیرند.
وی گفت: امروز  مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان و نمایشگاه بین المللی و فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان گرد هم آمدند تا با مشارکت یکدیگر بتوانیم این پل را بین مدیران کسب وکار و مدیران رسانه ها ایجاد کنیم که از رسانه ها می خواهیم بسته های حرفه ای و مشاوره های تخصصی رسانه ای خود را برای کسب و کارهای امروز و نیازهای مدیران طراحی و ارائه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار