فرمانده سپاه فجر فارس گفت:کسانی که با خوش حالی از رابطه با آمریکا صحبت می کنند دشمن ستیزی را فراموش کرده اند و اینان نمی توانند ادامه دهنده راه شهدا باشند.
کد خبر: ۷۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 12 August 2015
سردار غلامحسین غیب پرور ظهر چهارشنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران، گفت: اصحاب رسانه جایگاهی همتراز انقلاب اسلامی داشته و خواهند داشت اما باید برخی از افراد تلاش بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: بسیج رسانه به سمتی برنامه ریزی می کند که خبرنگاران حرفه ای همتراز با انقلاب اسلامی آموزش ببینند و در فضای موجود فعالیت کنند و اولویت آن ها رساندن پیام نظام و مطالبات مردم باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مطالبه گری به عنوان یک اولویت مهم برای خبرنگاران است، گفت: وظیفه خبرنگار توجه به دغدغه های مردم و مطالبه گری از مسئولین است اما باید مراقب بود که این حرکت تبدیل به مچ گیری نشود.

سردار غیب پرور افزود: مطالبه گری از مسئولین رسالت اصحاب رسانه است که این حریت را دارند و مراقب هستند که مطالبه گری آن ها ایجاد تنش در جامعه به همراه نداشته باشد چرا که جامعه نیازمند آرامش و انسجام است.

وی با بیان اینکه مسئولین باید پاسخگوی رسانه ها باشند، گفت: مدیران که از برکت خون شهدا مسئولیت گرفته اند باید پاسخ مطالبه گری و دغدغه های خبرنگاران را بدهند چرا که اخلاقیات مهم یک خبرنگار حریت، آزادگی و دین داری او است.

فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: دین مداری باید اولویت باشد چرا که اگر باور نکنیم در حاکمیت اسلامی در حال تنفس هستیم و اگر ما انقلابی نباشیم، انقلاب ما می میرد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه رسانه عامل توسعه است، گفت: آن چه که برای ما مهم است توسعه در تراز انقلاب اسلامی و نه رفتن به سمت جامعه غربی است.

وی افزود: استان فارس خوبی ها و آسیب های فراوان دارد، صنعت، کشاورزی و اشتغال در این استان با مشکل مواجه است که در این میان سپاه فجر فارس در جهت ههکاری اعلام آمادگی بیش از قبل می کند چرا که اعتقاد داریم توسعه و پیشرفت استان باید اولویت باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه اگر شهدا زنده بودند دشمن شناسی و دشمن ستیزی را فراموش نمی کردند، گفت: کسانی که با خوش حالی از رابطه با آمریکا صحبت می کنند دشمن ستیزی را فراموش کرده اند و اینان نمی توانند ادامه دهنده راه شهدا باشند.

سردار غیب پرور با اشاره به نزدیکی به زمان انتخابات گفت: دو انتخابات بسیار مهم پیش رو داریم که در این میان شورای عالی بسیج رسانه باید چهارچوبی مشخص کند که همه افراد در آن حضور داشته باشند و در جهت منافع ملی حرکت کنند.

وی گفت: نباید اجازه داد افراد فرصت طلب و متکی بر کانون های ثروت و قدرت فرصتی برای خودنمایی داشته باشند.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: اولین تبلیغ باید حضور گسترده در انتخابات باشد و مهم ترین مسئله برگزاری انتخابات پرسلاوت و با سلامت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار