کد خبر: ۷۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 11 August 2015

در جلسه علنی شورای شهر کرج لایحه احداث باغ موزه در پارک جهان نمای کرج تصویب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه جلسه یکصد و هفتاد و یکم شورای شهر کرج با بررسی چند مصوبه کمسیون های شورای شهر کرج سپری شد و در آن با مصوبه کمیسیون فرهنگی در خصوص احداث پارک موزه دفاع مقدس در بخشی از پارک جهان نما موافقت شد.

بر اساس مصوبه کمیسیون فرهنگی شورای شهر مقرر شد که مطابق لایحه ارسالی از سوی شهرداری کرج، بخشی از پارک جهان نما برای احداث پارک موزه دفاع مقدس اختصاص یابد. قرار است این پارک موزه ارزش های دفاع مقدس را به معرض نمایش گذاشته تا بتوان این آرمان ها را به نسل های آینده انتقال داد.

در ادامه جلسه نیز درخواست معاونت سیاسی، اجتماعی، امنیتی استانداری البرز مطرح شد این درخواست در خصوص واگذاری محلی برای ساختمان سلاح و مهمات البرز در مکان ساختمان قدیمی ستاد آسیب های اجتماعی واقع در اسلام آباد و با وسعت ۱۲۰ مترمربع مورد بررسی قرار گرفت.

علی ترکاشوند شهردار کرج در مورد واگذاری محلی برای ساختمان سلاح و مهمات استان البرز، گفت: محدوده ۷۲ هکتاری در نزدیکی ساختمان قدیمی ستاد آسیب های اجتماعی مناسب تفرجگاه و یا مکان گردشگری است.

ترکاشوند در ادامه افزود: در این خصوص با معاونت بافت های فرسوده مسکن و شهرسازی مذاکراتی انجام شده و مطالعات این گنه طرح هایی انجام شده است به همین منظر باید در این لایحه قید شود که محل مذکور خارج از محدوده ۷۲ هکتاری ایجاد شود.

در پایان جلسه این لایحه نیز با قید اینکه محل ساختمان سلاح و مهمات در محدوده ۷۲ هکتاری اعلام شده از سوی شهرداری نباشد، مصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار