با حضور جمعی از مسئولان
در مراسمی با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل، مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل، معاون حوزه هنری اردبیل، دبیر جشنواره و جمعی از علاقمندان و جوانان از پوستر جشنواره کاریکاتور مهر امید رونمایی شد.
کد خبر: ۷۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 11 August 2015

در مراسمی با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل، مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل، معاون حوزه هنری اردبیل، دبیر جشنواره و جمعی از علاقمندان و جوانان از پوستر جشنواره کاریکاتور مهر امید رونمایی شد.

پوستر جشنواره کاریکاتور مهر امید رونمایی شد

به گزارش تابناک اردبیل، در این مراسم دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید گفت: این جشنواره با هدف نشان دادن مشکلات جوانان و مسائل ورزشی برگزار می شود.

توحید مهدوی با بیان اینکه جشنواره در 2 بخش مشکلات جوانان و مسائل ورزشی در سطح شمال و شمالغرب کشور برگزار می شود، تصریح کرد: در هر بخش از 3 نفر برگزیده با اهدای جوایز نقدی، لوح تقدیر و تندیس تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه هنرمندان ارسال آثار در این جشنواره به صورت اینترنتی و از طریق ایمیل خواهد بود، اضافه کرد: هنرمندان آثار خود را به همراه فرم شرکت در جشنواره که در سایت جشنواره قابل دانلود هست، می توانند به آدرس ایمیل festival.mehreomid@gmail.com ارسال کنند.

مهدوی با بیان اینکه هنرمندان از امروز تا 19 شهریور ماه می توانند آثار خود را ارسال کنند، اظهار کرد: مراسم اختتامیه و تجلیل از منتخبان هر دو بخش در روز 24 شهریور برگزار خواهد شد.

به گفته دبیر جسنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمالغرب کشور، هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.ngomehreomid.ir مراجعه کنند.

کاریکاتور طنز تلخ است

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان اردبیل با بیان اینکه کاریکاتور طنز تلخ است، گفت: این جشنواره به دنبال تلفین مسائل و مشکلات جوانان با ورزش است تا این مسائل را به صورت کاریکاتور عرضه کنند.

به گزارش تابناک اردبیل، حسین آزاد با بیان اینکه برگزاری جشنواره در سطح شمال و شمالغرب کشور سبب ارتقای سطح جشنواره و بیان مشکلات به طرق مختلف است، اظهار کرد: در سطح استانی هنرمندان مشخص هستند اما در سطح شمال و شمالغرب کشور آثار متعدد و متنوع می تواند دست داور را برای قضاوت و انتخاب بیشتر باز کند.

وی با بیان اینکه حوزه هنری استان اماده هر نوع همکاری با این جشنواره است، اضافه کرد: انجمن مهر امید نزدیک دو سال است که به دنبال برگزاری این جشنواره بوده و امروز مراسم رونمایی از پوستر جشنواره و آغاز آن را به فال نیست می گیریم و خوشحال که بالاخره این جشنواره برگزار شد.

به گفته معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان اردبیل داوران این جشنواره از بین چهره های بین المللی انتخاب خواهند شد.

تنها مشکلات را نبینیم

در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه این اداره کل از سازمان های مردم نهاد جوانان حمایت می کند، گفت: برگزاری جشنواره در سطح شمال و شمالغرب کشور توسط انجمن مهر امید نوید دهنده تلاش های سازمان های مردم نهاد جوانان است.

به گزارش تابناک اردبیل، ایوب بهتاج با بیان اینکه نباید تنها مشکلات جوانان را دید، ادامه داد: جوانانی هستند که با غلبه بر مشکلات توانسته اند خود را به قله پیشرفت برسانند و باید این جوانان را هم دید.

وی با بیان اینکه باید جامع نگر به مسائل نگاه کرد، افزود: باید در کنار بیان مشکلات و موانع، نقاط مثبت و انگیزه بخش را هم بیان کرد.

یاد آور می شود، جشنواره کاریکاتور مهر امید در سطح شمال و شمالغرب کشور توسط انجمن مردم نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، امور اجتماعی استانداری اردبیل، مجتمع آموزشی سما، حوزه هنری اردبیل، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و کانون شهید نونهال برگزار می شود.

پوستر جشنواره کاریکاتور مهر امید رونمایی شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار