کد خبر: ۷۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 11 August 2015
رشت - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت : 387 پروژه برق شامل توسعه ، پشتیبان و بازسازی در استان آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جمشید طالبی در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان افزود : برای راه اندازی این پروژه ها بیش از 16 میلیارد تومان هزینه سازی شده است.
وی اضافه کرد : این پروژه ها برای توسعه شبکه های برق ، اصلاح و بازسازی شبکه های موجود ، تقویت برق در مناطق دارای افت فشار و افزایش پایداری در شهرها و روستاهای مختلف استان اجرا شده است.
وی اظهار کرد : از این تعداد پروژه ، سه پروژه مربوط به برق رسانی به سه روستای شهرستان رضوانشهر با استفاده از انرژی خورشیدی است.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای این سه پروژه را 570 میلیون تومان عنوان و تصریح کرد : با بهره برداری از این طرح ها ، 43 خانوار از نعمت برق بهره مند می شوند.
طالبی استفاده از انرژی های تجدید پذیر را کاری نو در کشور عنوان کرد و گفت : علاوه بر این سه روستا ، برق رسانی به شش روستای دیگر را با استفاده از انرژی های خورشیدی در دست اقدام است که پیش بینی می شود تا پایان سال آنها نیز به بهره برداری برسند.
یک میلیون و 271 هزار مشترک در استان گیلان تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق هستند که از این تعداد ، 900 هزار مشترک خانگی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار