کد خبر: ۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵ 24 January 2015
مدیرکل راه آهن شمال گفت: اجرای گذرگاه های غیرهمسطح در تقاطع ها و مناطق پرتردد حاشیه راه آهن همواره مورد تاکید و از برنامه های این اداره کل است.

به گزارش مهر، یوسف گران پاشا در نشست با مسئولان شهری ساری در زمینه اجرای تقاطع غیر همسطح در منطقه پل گردن افزود: راه آهن شمال همواره از طرح هایی که باعث افزایش ایمنی و حفظ جان شهروندان می­ شود استقبال می­ کند.

وی بیان داشت: با احداث این نوع تقاطع­های غیر همسطح هم تامین امنیت جانی مردم که جزء اصلی ترین دغدغه­های راه آهن است در منطقه بیشتر می­ شود، هم سیر قطارها در مناطق مسکونی و شهری با سرعت مطلوب­تری انجام می­ شود.

گران پاشا با اشاره به نقش این  نوع تقاطع ­ها در حل گره­ های ترافیکی شهر بیان کرد: با احداث این تقاطع، سوانح رانندگی در این محدوده حادثه خیز کاهش یافته و رانندگان در مسیرهای مختلف با سرعت بیشتری تردد خواهند کرد.

مهدی عبوری شهردار ساری نیز با اشاره به ترافیک موجود در بلوار داراب گفت: یکی از اولویت ­های شهرداری درآستانه افتتاح پل کابلی شهر ساری، پیشنهاد احداث زیرگذر پل گردن واقع در تقاطع بلوار داراب و خط آهن است، چرا که احداث آن بار سنگین ترافیک در این بلوار را برطرف و خواسته دیرینه اهالی منطقه را برآورده می­ کند.

وی افزود: حل مشکل ترافیک این منطقه با  همکاری راه آهن شمال امکان پذیر است و با احداث این تقاطع بخش زیادی از گره ترافیکی منطقه و شهر برطرف می­ شود.

شهردار ساری از اعلان آمادگی شهرداری برای اجرایی شدن این پروژه قبل از پایان سال جاری خبر داد.

در حاشیه این دیدار نیز پیشنهاد راه اندازی قطار گردشگری و پارک موزه راه آهن در بوستان ملل از سوی مدیر کل راه آهن شمال به شهردار مرکز استان داده شد که با موافقت ضمنی عبوری مواجهه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار