مدیر آموزش و پرورش نیشابور از برگزاری همایش کشوری مدرسان منتخب کلاس‌های چند پایه با حضور مقامات عالی وزارت‌خانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 10 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیدجواد قوامی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: این همایش هفته آینده بیست و ششم مردادماه جاری به‌مدت سه روز در فرهنگسرای سیمرغ و مراکز رفاهی این اداره برپا می‌شود و هدف از برگزاری این همایش را کیفیت‌بخشی به روند آموزش و تبادل تجربیات بین مدرسان و افزایش توانمندی‌های حرفه‌ای و کاهش مشکلات آموزشی این گروه از معلمان عنوان کرد.

وی یادآور شد: کلاس‌های چندپایه در مناطق کم جمعیت محروم تشکیل می‌شود و یک معلم مجبور است گاه تا شش پایه را با هم برای دختر و پسر تدریس کند که کار بسیار سختی است.

قوامی نژاد با اشاره به اتمام سیاست تشویقی دولت برای سواد‌آموزی در سال تحصیلی آینده که از مهرماه آغاز می‌شود از همه افراد بی‌سواد مرز سن 49 سالگی دعوت کرد به سواد‌آموزی روی آورند تا از نعمت باسوادی برخوردار شوند در غیر این صورت دولت سیاست‌های تنبیهی از سال‌های بعد اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اظهار مخالفت خیاطان با ادامه کار خیاط‌خانه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور گفت: راه‌اندازی این مجموعه برای تهیه حداقل 20 هزار لباس فرم موجب رضایت‌مندی اولیا شده است زیرا از طرفی اداره لباس‌های با کیفیت دارای روانشناسی رنگ و با نشاط ضمن رعایت حدود شرعی و عرفی را تولید می‌کند و از طرف دیگر قیمت‌های آنها حداقل 40 درصد زیر قیمت بازار بوده است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: پرسنل خیاط‌خانه زنان سرپرست خانوار معرفی شده از سوی کمیته امداد و بهزیستی نیشابور هستند و البته این خیاط‌خانه مجوزهای اداری تولید و توزیع را هم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار