بازخوانی یک عکس جالب؛
به همین مناسبت تابناک گیلان عکسی جالب که به سال 93 و مصاحبه رحمان قاسمی خبرنگار شبکه بین المللی خبر با محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور را منتشر کرد که گویا در این تصویر محمدعلی نجفی،استاندار گیلان از سوال خبرنگار برآشفته و شاید شکه شد که واکنش جالب وی را به همراه داشت.
کد خبر: ۷۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 11 August 2015
به گزارش تابناک گیلان، هفته ای که گذشت فکر می کنم نمونه خوبی بود برای نمایش سختی های کار خبرنگاری و یاداوری دوباره اینکه چقدر شغل پراسترس و سختی داریم.

تابناک گیلان: حرفه خبرنگاری حرفه‌ای سخت در کنار زیبایی‌های خاص خودش است.گاهی در جامعه ما از سختی کار خبرنگاران سخن به میان می‌آید و هرکس در حد شناخت خود از این شغل پردردسر، پراسترس و پرتنش و نیز شغلی که گاهی با وجود سختی‌های کشنده‌اش شور و شیرینی را نیز به همراه دارد، سخن می‌گوید. ولی تا زمانی که افراد در این جایگاه قرار نگیرند و با سختی‌های آن دست و پنجه نرم نکنند کسی این شغل پرمشغله، سخت و کم درآمد را لمس نمی‌کند.

به همین مناسبت تابناک گیلان عکسی جالب که به سال 93 و مصاحبه رحمان قاسمی خبرنگار شبکه بین المللی خبر با محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور را منتشر کرد که گویا در این تصویر محمدعلی نجفی،استاندار گیلان از سوال خبرنگار برآشفته و شاید شوکه شد که واکنش جالب وی را به همراه داشت.


سوال خبرنگار شبکه خبر و واکنش استاندار گیلان+عکس
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار