طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی حبیب مومیوند به سمت فرماندار تویسرکان منصوب شد.
کد خبر: ۷۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 10 August 2015

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی حبیب مومیوند به سمت فرماندار تویسرکان منصوب شد.

به گزارش فارس؛ طی مراسمی از زحمات 1.5 ساله مهرداد موسوی فرماندار سابق تقدیر و حبیب مومیوند به عنوان فرماندار جدید تویسرکان معارفه شد.

فرماندار سابق تویسرکان در این آیین با اشاره به کاهش درآمد دولت گفت: باوجود تیم اقتصادی با تجربه و برنامه‌ریزی خوب کشور اداره و دستاوردهای خوبی نظیر کاهش 15 درصدی تورم به دست آمد.

مهرداد موسوی با اشاره به اینکه در طول 19 ماه خدمت بنده در تویسرکان گام‌های بلندی برداشته شده، اظهار کرد: دستاوردهای حاصل شده در تویسرکان نتیجه همدلی و همگرایی همه مسئولان بوده است.

وی از آغاز فاز نخست پروژه راه سرکان به روستای شهرستانه خبر داد و گفت: این طرح دو فاز است، فاز نخست از روستای باباپیر و سنجوزان و سپس فاز دوم از روستای سنجوزان به شهرستانه عملیاتی خواهد شد.

فرماندار سابق تویسرکان خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این طرح سبب کاهش 20 کیلومتری مسیر تویسرکان به گنجنامه همدان می‌شود.

وی با اشاره به تأمین اعتبار کانال آبرسانی کشاورزی در تعدادی از روستاهای شهرستان افزود: زیرسازی برخی از جاده‌های روستایی انجام شده و آسفالت مورد نیاز تأمین شده است.

موسوی با اشاره به اختصاص 200 میلیون تومان برای تأمین آب ناحیه صنعتی شهر فرسفج گفت: با وجود ظرفیت معافیت مالیاتی 20 ساله، ورود صنعتگران برای سرمایه‌گذاری کم‌رنگ شده بود که با پیگیری مستمر این مشکل رفع شد.

وی با اشاره به اعتبار تخصیصی یک میلیارد تومانی برای آبرسانی به برخی از روستاها بیان کرد:  200 میلیون تومان برای آب‌بند سیاه کمر تخصیص داده شده است.

فرماندار سابق تویسرکان با اشاره به گاز رسانی به هشت روستا در سال گذشته و اجرای گاز‌رسانی به تعدادی دیگر روستا گفت: امیدواریم امسال جشن پایان گازرسانی در تویسرکان برگزار شود.

وی تخصیص 277 میلیون تومان برای تکمیل کمربندی شهر سرکان، برق‌رسانی به باغات سرکان، بهسازی و ایمن‌سازی راه تویسرکان به گنجنامه، احداث پزشکی قانونی، پایگاه امداد و نجات، مجتمع اداری بخش قلقل‌رود را از پرو‌ژه‌های در دست اقدام عنوان کرد.

موسوی با اشاره به اجرای کمربندی شمالی میررضی‌ آرتیمانی گفت: این پروژه بخش زیادی از ترافیک شهر را حل کرد و چشم‌انداز خوبی برای تبدیل شدن تویسرکان برای شهر گردشگری با تاثیرگذاری بالا دارد.

وی با اشاره به اینکه تعامل با توریست منجر به رشد جذب گردشگران تویسرکان خواهد شد افزود: تویسرکان با این همه جاذبه‌های طبیعی بکر توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارد.

فرماندار سابق تویسرکان با اشاره به اجرای فاز نخست مجتمع ورزشی بانوان گفت: سالن اجتماعات و کتابخانه سرکان نیز تکمیل شدند.

وی تعداد وام‌های اعطایی ازدواج تویسرکان در سال گذشته را 2 هزار و 417 فقره با ارزش 7 میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات رشد 63 درصدی را نسبت به سال 92 نشان می‌دهد.

موسوی تعداد اشتغال ایجاد شده در تویسرکان را 977 فقره شغل دانست و از اخذ مجوز پارک فناوری در تویسرکان خبر داد.

وی با اشاره به ساماندهی کامل فضاهای آموزشی و پایش نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: این اقدام منجر به رضایت عمومی مردم از عملکرد آموزش و پرورش شد.

فرماندار سابق تویسرکان با اشاره به کاهش منابع زیرزمینی آب گفت: فاز نخست آبرسانی از سد سرابی به تویسرکان از طریق خط انتقال آب صورت گرفت.

وی با اشاره به فعالیت اورژانس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان گفت: کلینیک تخصصی این بیمارستان با حضور پزشکان متخصص ارائه خدمات دارد.

فرماندار جدید تویسرکان با اشاره به اینکه همت همگانی برای رشد و توسعه لازم است، اظهار کرد: بنده تلاش می‌کنم با تحقق این مهم در راستای پیشرفت تویسرکان گام بردارم.

حبیب مومیوند با اشاره به اینکه تویسرکان با 221 اثر تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهری ارزشمند است، ابراز کرد: شهر تویسرکان بعد از همدان رتبه دوم آثار تاریخی دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 70 سال پیش تویسرکان صاحب فرمانداری بوده و به کاهش جمعیت به دلیل مهاجرت و بن‌بست بودن شهر اشاره کرد و گفت: همه باید برای مهاجرت‌پذیری و توسعه شهرستان دست به دست هم دهیم.

به گزارش فارس، حبیب مومیوند مدیرکل آب و فاضلاب روستایی همدان امروز با حضور استاندار همدان و همراهان، نماینده مردم تویسرکان در مجلس، امام جمعه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی به عنوان فرماندار تویسرکان منصوب شد.

همچنین امروز از زحمات 19 ماهه مهرداد موسوی در تویسرکان در سمت فرمانداری تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار