مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: کمتر از 20 نفر در آموزش و پرورش ایلام استخدام می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 10 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، علی بیرانوندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود یک ماه پیش با مسئولان امر در وزارت آموزش و پرورش در خصوص استخدام فرهنگیان مذاکراتی داشتم.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: با نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز وارد مذاکره شده و این مهم را به استماع آنها رساندم و این فعالیت‌ها افزون بر تلاش‌ها در مقاطع مختلف بوده است.

وی ادامه داد: در واقع مقامات استان را در جریان امور استخدام و ظرفیت‌های تعلق گرفته به استان ایلام قرار دادم و از آنها کمک گرفتم و از طرف دیگر تمام تلاش خود را صرف رایزنی با مسئولان کشوری مرتبط با موضوع در وزارت آموزش و پرورش کردم.

این مسئول با تقدیر از خبرنگاران استان ایلام اضافه کرد: خبرنگاران رسالتی پا به پای فرهنگیان و معلمان داشته و در شرایطی سخت‌تر و دشوارتر فعالیت می‌کنند.

بیرانوندی تصریح کرد: خبرنگاران بیشترین وقت خود را برای روشنگری صرف کرده که جا دارد از این تلاش‌ها صادقانه تجلیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: رکن چهارم دموکراسی رسانه‌ها بوده و رسانه‌ها توسط خبرنگاران سخت‌کوش با معلومات بسیار بالایی که دارند، اداره می‌شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران جامعه و مسئولان را نقد می‌کنند اما به نوعی با نوشته‌هایشان خود را در نقد مسئولان قرار می‌دهند و این کار بسیار دشواری است.

این مسئول اضافه کرد: خبرنگار خالق و عینیت بخش مردم‌سالاری دینی است بر این اساس واقعا خبرنگاری جزء مشاغل سخت و زیان‌آور است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار