کد خبر: ۷۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ 10 August 2015
به گزارش تابناک یزد، احمد میدری معاون وزیر کار از قطعی شدن حذف یارانه ۲ میلیون نفر تا پایان مردادماه سال جاری خبر داد و درباره دلایل قطع یارانه نقدی برخی گروه های کم درآمد مانند بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: ما بازنشستگانی داریم که هم اکنون ماهیانه ۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

معاون وزیر کار درباره حذف بازنشستگانی که حقوق و مزایای عادی دریافت می کنند، اظهارداشت: ممکن است برخی افراد بازنشسته باشند که دارایی های دیگران به نام آنها باشد. به عنوان نمونه، ممکن است بازنشسته ای باشد که خودروی فرد دیگری به نام وی باشد و این جزو دارایی بازنشسته محسوب می شود.
میدری خاطرنشان کرد: در حال حاضر افرادی که اینگونه حذف شده اند و اعتراض دارند، زیاد داریم. می گویند دارایی به نام ما است ولی مالک آن فرد دیگری است؛ بنابراین این فرد باید برود و دارایی را قانونا به نام صاحب اصلی آن کند تا یارانه وی برگردد.
این مقام مسئول در وزارت کار با رد حذف یارانه نقدی برخی افراد بازنشسته با حقوق و مزایای ماهیانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان با فرض اینکه فرد مالک منزل مسکونی نیز باشد، بیان کرد: براساس شاخص هایی که وزارت کار در حذف یارانه بگیران دارد، مطمئنا فرد با شرایط موصوف چیزی داشته که یارانه وی قطع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار