کد خبر: ۷۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 10 August 2015
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف 100 درصدی مواد مخدر در این شهرستان در سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، اردشیر آقاجانی به مناسبت روز خبرنگار در نشست با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه بازوان کمکی نیروی انتظامی در سطح جامعه هستند، افزود: چشمان تیزبین و نکته سنج خبرنگاران می‌تواند بسیاری از مسایل و معضلات جامعه را رصد کند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا انتقاد را بخشی از کار خبرنگار دانست و گفت: البته انتقاد سازنده و صادقانه می‌تواند مسئولان را در رسیدن به اهداف عالیه نظام یاری کند.

وی تعامل اصحاب رسانه و ستاد فرماندهی انتظامی صومعه‌سرا را بسیار خوب و سازنده توصیف کرد و افزود: خبرنگاران شهرستان تاکنون همکاری بسیار خوبی در شناسایی مسایل و معضلات سطح شهرستان با ماموران انتظامی داشته‌اند.

آقاجانی با اشاره به وضعیت خوب امنیت عمومی در شهرستان صومعه‌سرا، یادآور شد: همکاران بنده در ستاد فرماندهی انتظامی در برخورد با موضوعات اجتماعی پرتلاش و فعال عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: اولویت کاری پلیس پیش رفتن به طرف استفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند دوربین‌های مداربسته در سطح معابر و شهر به جای حضور دائمی پلیس است.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم مسئولان شهرستان به ویژه شهرداری‌های را به نصب دوربین در اماکن عمومی، دولتی به‌ویژه پارک‌ها ترغیب کنیم، تصریح کرد: سیاست، بخشی از فعالیت‌هاست اما تاکنون نتوانسته‌ایم  آن را با امنیت ادغام کرده و به لحاظ تأمین ابزارهای امنیتی شهرستان هنوز گام موثری برداشته نشده است.

وی انتقاد سازنده همراه با صداقت و امانتداری را مورد تاکید خبرنگاران قرار داد و خاطرنشان کرد:  خبرنگاران از انتشار هرگونه اخباری که از صحت و سقم آن بی‌اطلاع هستند جداً خودداری کنند زیرا ترویج اخبار کذب موجب ایجاد تشویش افکار عمومی جامعه می‌شود.

آقاجانی کار خبرنگاران را مانند کار معماران دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران نشان‌دهنده کجی و راستی‌های جامعه هستند و هر کس توان انجام چنین کاری را ندارد.

وی در ادامه به برخورد قاطع ماموران انتظامی شهرستان با هرگونه اخلال در نظم عمومی، ترویج ناهنجاری‌های اجتماعی مانند سگ‌گردی و آلودگی‌های صوتی برخی از رانندگان اشاره کرد.

این مسئول با بیان اینکه در چهار ماه نخست امسال ماموران توانستند در بخش کشف انواع مواد مخدر موفق عمل کنند، افزود: امسال نسبت به سال گذشته در زمینه کشف و ضبط مواد مخدر با 100 درصد افزایش مواجه بوده‌ایم.

وی به کشف مشروبات الکلی در سطح شهرستان صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: در این زمینه شاهد 100 درصد افزایش کشف بوده‌ایم.

آقاجانی میزان تصادفات فوتی داخل شهری در مدت مذکور را صفر خواند و یادآور شد: تصادفات جرحی داخل شهری در مدت مذکور با کاهش 9 درصدی همراه بوده است.

به گزارش فارس، در پایان این نشست از خبرنگاران تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار