معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌غربی گفت: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای، احداث گاوداری‌های صنعتی و ایجاد شبکه حمل و نقل محصولات کشاورزی در استان از جمله پروژه‌هایی است که هدایت منابع به سمت این قبیل پروژه‌ها ضروری است.
کد خبر: ۷۴۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 16 May 2019
لزوم احداث گاوداری‌های صنعتی در آذربایجان‌غربی

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، رضا حسینی امروز در جلسه بررسی منابع اعتباری استان برای توسعه بخش کشاورزی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید منابع اعتباری به سمت پروژه‌های اشتغال‌زا و دارای زنجیره تولید و ارزش افزوده بالا در بخش کشاورزی هدایت شود.

وی تصریح کرد: هدف ما مدیریت و استفاده بهینه از منابع اعتباری استان در جهت بهبود فضای کسب و کار و دارای زنجیره ارزش در بخش کشاورزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌غربی گفت: بانک‌های استان به ویژه بانک کشاورزی لازم است در سالی که مزین به شعار محوری رونق تولید است، سیاست‌ها و ظرفیت‌های خود را در رابطه با تامین مالی پروژه‌های بخش کشاورزی اعلام کنند تا از این منابع در راستای اجرای پروژه‌های دارای ظرفیت اشتغالزایی بالا و مکمل زنجیره ارزش و تولید در بخش کشاورزی استفاده شود.

وی بیان کرد: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای، احداث گاوداری‌های صنعتی و ایجاد شبکه حمل و نقل محصولات کشاورزی در استان از جمله پروژه‌هایی است که هدایت منابع به سمت این قبیل پروژه‌ها ضروری است.

حسینی اظهار کرد: تاکنون منابع زیادی در حوزه کشاورزی هزینه شده که به علت عدم هدفگذاری و سیاستگذاری‌های علمی، نتیجه بخشی کاربردی نداشته بنابراین در صدد هستیم با کار کارشناسی و علمی، ضمن اصلاح و بهبود ساختار تامین مالی پروژه‌های بخش کشاورزی، از منابع موجود به بهترین نحو در جهت توسعه پایدار بخش کشاورزی استان استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار