مدرسه روایتگری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در سال تحصیلی جدید تأسیس می شود.
کد خبر: ۷۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 09 August 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:حمید حسن زاده مسئول بسیج فرهنگیان استان فارس اظهار داشت: در حال حاضر اساسنامه مدرسه روایتگری تدوین شده است تا با ایجاد آن، بستری مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل چهارم و پنجم فراهم شود.

وی افزود: انتظار این است فارغ التحصیلان این مدارس، افرادی باشند که با فعلیت بخشیدن به استعدادهای بالقوه و فطری خود به عنوان منابع انسانی مطمئن بر مبنای تعقل، اندیشه ورزی، مهرورزی و سلامت معنوی بکوشند تا پیام های هشت سال دفاع مقدس را به نسل های بعدی با روش های به روز بر اساس نیاز امروز جوانان و نوجوانان، منتقل کنند.

حسن زاده، جامعه هدف این طرح را تربیت دانش آموزان مقطع دبیرستان تعیین کرد و ادامه داد: این دانش آموزان در مدرسه روایتگری تربیت شده، دروس عمومی خود را گذرانده و در دروس تخصصی در اختیار متولی طرح "بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس" قرار خواهند گرفت.

وی افزود: شروع و پایان سال تحصیلی در مدارس روایتگری مطابق تقویم اجرایی رسمی در آموزش و پرورش است و فارغ التحصیلان این مدرسه در یادمان های دفاع مقدس حضور می یابند و به روایتگری می پردازند؛ ضمن اینکه هیأت امنای این مدارس از نمایندگان ارگان های فرهنگی استانی تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار