کد خبر: ۷۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 09 August 2015
فرماندار شهرستان فردیس گفت: کنترل ترافیک در شهرستان فردیس مهمترین اولویت است.
 به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، مهدی مهرور امشب در جلسه شورای ترافیک شهرستان فردیس با بیان اینکه یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این شهرستان انجام داد کنترل ترافیک است.

وی اجرای طرح‌هایی در این خصوص و استفاده از نظرات کارشناسان را مهم ارزیابی کرد و افزود: حل معضل ترافیک باید به صورت ویژه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان فردیس در ادامه سخنان خود بر استانداردسازی معابر، تسهیل ترافیک در شهر و ایمن‌سازی معابر عمومی تأکید کرد و گفت: این اقدامات باید در راستای حفظ ایمنی و امنیت جان عابران پیاده و رانندگان مورد توجه بیش از پیش مسئولان قرار گیرد.

مهرور افزود: اجرای طرح‌های کارشناسی شده باید یکی از راهکار اصلی این شورا باشد و قبل از انجام هر طرحی در خصوص کنترل ترافیک و مسایلی از این قبیل باید ابتدا فرهنگ سازی صورت گیرد تا این موارد در بین مردم نهادینه شود.

وی افزود: با بالا بردن آگاهی عمومی در زمینه ساماندهی ترافیک، تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان فردیس گفت: مباحثی در خصوص پروژه مانیتورینگ، پارکومتر، پل‌های عابر پیاده، پارکینگ‌های طبقاتی و مکانیزه، روشنایی معابر، تقویت ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و اجرای پروژه‌های عمرانی که مرتبط با ترافیک می‌باشند باید در دستور ویژه کاری مسئولان قرار گیرد.

فرماندار فردیس تصریح کرد: پلیس راهور با هماهنگی شهرداری‌ها، اعضای شورای ترافیک شهرستان همه نواقص، مشکلات و معایب ترافیکی را بررسی و نسبت به اولویت‌بندی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
باسلام من یکی ازاهالی شهرک بنفشه هستم بزرگواری کنیدفکری برای میدان شهیدسلطانی وترافیک حوالی مترو کنید مسیرتردد روزانه ماست هرروز باید کلی اززمان ما تلف بشه دراین ترافیک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار