مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هجدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی یزد و زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 08 May 2019

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی‌ کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به میزبانی استان یزد از هیجدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی، گفت: این اجلاسیه زیر نظر مستقیم نماینده ولی فقیه در استان و استاندار برگزار می‌شود.

وی افزود: این اداره کل با نظر استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان آمادگی لازم را جهت همکاری و برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجلاسیه را دارد.

حسینی‌کوهستانی با اشاره به تأخیر پیش آمده در زمان برگزاری انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی در استان گفت: منتظر اعلام دستورالعمل از مرکز هستیم و تا ابلاغ آن شورای فعلی با قوت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری افزود: هر زمانی که روحیه انقلابی، خودباوری و خودآگاهی در ملت ایران زنده شد همه بن بست‌های پیش روی این ملت باز شد.

وی بیان کرد: تمام هم و غم دشمنان بر تضعیف و از بین بردن روحیه انقلابی و جهادی در این نظام است و در این مسیر از هیچ اقدامی دریغ ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به آینده این نظام و انقلاب است، گفت: تغییر در سبک زندگی مهمترین حربه دشمن در این مسیر است.

وی افزود: خودآگاهی تاریخی که رهبری بر آن تأکید دارند آن است که مردم گذشته خود را بدانند و نسبت به آنچه محقق شده آگاه باشند و برای رسیدن به قلل موفقیت تمام تلاش خود را به کار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار