ريیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان گفت: هر گونه جذب نیرو در صنایع و کارگاه‌های اردکان در سال جاري بايد از طریق موسسات مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی با اولویت بکارگماری افراد بومی انجام گیرد.
کد خبر: ۷۴۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 08 May 2019

«اصغر دشت آبادی»در اين رابطه تصريح كرد: با پیگیری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مسائل حوزه اشتغال اردکان، جلسه‌ای با حضور معاون اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران کل استان و روسای ادارات ذیربط شهرستان و مدیران صنایع و کارگاه‌های بزرگ اردکان برگزار شد كهه مصوباتي را نيز به همراه داشت.

وي ادامه داد: با توجه به دغدغه‌های موجود در خصوص ترکیب و ساختار نیروی انسانی در صنایع شهرستان، مصوب شد تا کلیه کارفرمایان و مدیران صنایع اردکان هرگونه جذب نیروی انسانی را صرفاً از طریق موسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌هاي غیردولتی شهرستان كه دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هستند، انجام دهند.

ريیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان تصریح کرد: ضروری است بیکاران جویای کار شهرستان به دفتر مشاوره شغلی و کاریابی مراجعه و ثبت نام كنند.

دشت آبادی در پايان خاطرنشان كرد: دفاتر کاریابی موظف هستند با اولویت افراد بومی اقدام به معرفی نیرو به واحدهای متقاضی كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار