مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد خبر داد؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این که زنده نگه داشتن روحیه انقلابی، خودباوری و خود آگاهی تنها راه برون رفت از بن بست های پیش روی کشور است، گفت: هجدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ 06 May 2019

حجت الاسلام «سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی» در نخستین جلسه کانون مداحان و شعرای آیینی استان در سال 98 با تقدیر از فعالیت های یک سال این شورا بر لزوم همکاری ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان ها با این کانون تاکید کرد .

وی با اشاره به میزبانی استان یزد از هجدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی افزود: این اجلاسیه زیر نظر مستقیم استاندار و نماینده ولی فقیه در استان بعد از تصویب نهایی زمان، امسال در دارالعباده برگزار می شود .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: این اداره کل با نظر استاندار و نماینده ولی فقیه در استان آمادگی لازم را جهت همکاری جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این اجلاسه را دارد .

حسینی کوهستانی در ادامه با اشاره به تاخیر پیش آمده در زمان برگزاری انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی در استان تصریح کرد: منتظر اعلام دستورالعمل از مرکز هستیم و تا ابلاغ آن شورای فعلی با قوت به کار خود ادامه خواهد داد .

این ‌مسئول در ادامه به صدور بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: هر زمانی که روحیه انقلابی ، خودباوری و خودآگاهی در ملت ایران زنده شد همه بن بست ها پیشروی این ملت باز شد .

وی بیان کرد: تمام هم و غم دشمنان بر تضعیف و از بین بردن روحیه انقلابی و جهای در این نظام است و دراین مسیر از هیچ اقدامی دریغ ندارند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به آینده این نظام و انقلاب است گفت: تغییر در سبک زندگی مهمترین حربه دشمن در این مسیر است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: خود آگاهی تاریخی که رهبری برآن تاکید دارند آن است که مردم گذشته خود را بدانند و نسبت به آنچه محقق شده آگاه باشند و برای رسیدن به قلل موفقیت تمام تلاش خود را به کار گیرند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار