کد خبر: ۷۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰ 09 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از آوای ماغر،مربی پرورشی دبیرستان شهید ستمی شهر لیکک در گفت و گو با خبرنگار این سایت خبری اظهار کرد:طبق ارزیابی کارشناسان اداره کل آموزش و پروش استان کهگیلویه و بویراحمد شورای دانش آموزی دبیرستان شبانه روزی شهید ستمی شهر لیکک بر اساس فرم ارزیابی بالاترین امتیاز را در بین دبیرستان های متوسطه دوم پسران استان کسب نمود.

محمد جهانی گفت: بر اساس ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان از هر مقطع تحصیلی یک مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه به عنوان شورای دانش آموزی برتر انتخاب شدند که قرار است در شهریور ماه امسال در مرحله کشوری شرکت کنند.

وی گفت: این موفقیت نتیجه تلاش دسته جمعی تمامی اعضای شوارها و مسئولان مدرسه بود که با تشکیل به موقع جلسات و اجرایی کردن دقیق مصوبات و برنامه های شورای مدرسه و آموزش و پرورش در سطح مدرسه توانستیم به این مقام ارزنده دست یابیم.

جهانی خاطرنشان کرد:تمامی برنامه های مناسبتی از جمله جشن ها ، اعیاد و مناسبت های تقویمی و فرهنگی در طول سال تحصیلی با هماهنگی و جدیت این شورا در مدرسه به خوبی برگزار می شود.

مربی پرورشی دبیرستان شهید ستمی شهر لیکک در پایان سخنان خود گفت: از مدیریت،کارشناس فرهنگی و هنری،معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پروش شهرستان و تمامی کسانی که به نوعی با شورای دانش آموزی این دبیرستان همکاری داشتند و همچنین مدیر دبیرستان که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ ننمود،صمیمانه سپاسگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار