به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی مدیر صندوق کار آفرینی امید در آذربایجان شرقی در جلسه مشترک با مدیرکل مرکز سلامت شهرداری تبریز اظهار داشت: سال جدید که بنام سال رونق تولید نامگذاری شده است برای صندوق سال پرکاری خواهد بود چرا که رونق تولید بدون رونق اشتغال مفهومی ندارد.

محمد کریم‌زاده ادامه داد: پایه و اساس رونق تولید توجه به مقوله اشتغال است که در این زمینه توجه به اقشار آسیب پذیر بسیار حائز اهمیت است.

کریم‌زاده افزود: امیدواریم با مشارکت این دو مجموعه بتوانیم اتفاقات خوبی در رونق دهی به تولیدات و بازاریابی برای محصولات تولیدی این اقشار و توسعه کسب و کار آنها انجام دهیم.

مدیر کل سلامت شهرداری تبریز نیز زمینه سازی برای اشتغال و کارآفرینی برای اقشار متاثر از  آسیب‌های اجتماعی، زنان سرپرست خانواده، معلولین و… بسیار حائز اهمیت دانسته و از عزم جدی این مرکز برای رویارویی با این پدیده سخن گفت.

حسن‌زاده از مشارکت این دو مجموعه برای کارآفرینی این اقشار خبر داده و گفت: در این زمینه توافق‌هایی صورت گرفته که در آینده‌ای نزدیک به تفاهم‌نامه تبدیل می‌شود.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز همچنین افزود: مقرر شد با همکاری این دو مجموعه و سایر دستگاههای یاری گر در این زمینه، در آینده‌ای نزدیک نسبت به ایجاد نمایشگاه دائمی تولیدات قشر آسیب پذیر و کم برخوردار در محلی ثابت، اقدام شود.