استاندار ایلام از عموم مردم که به هر عنوان و عذر موجهی روزه نمی گیرند خواست از روزه خواری عمدی در اماکن عمومی خودداری کنند و نیز نیروی انتظامی و طلایه داران و گروه های امر به معروف و نهی از منکر با روزه خواران برخورد قاطع کنند.
کد خبر: ۷۳۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵ 29 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛استاندار ایلام هم گفت: استان ایلام با توجه به اینکه روزانه محل تردد زائران و تجار و مسافران زیادی است باید در ماه مبارک رمضان با هماهنگی اتاق اصناف غذاخوری هایی برای این افراد در نظر گرفته شود تا در زمان اقامت در استان ایلام مشکل تغذیه نداشته باشند.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: باید تعدادی از غذاخوری ها برای مسافران و زائران در نظر گرفته شود منوط به اینکه محل صرف غذا دور از چشم عمومی و در یک مکان محصور باشد تا حرمت ماه مبارک رمضان و مردم روزه دار حفظ شود.

وی از عموم مردم که به هر عنوان و عذر موجهی روزه نمی گیرند خواست از روزه خواری عمدی در اماکن عمومی خودداری کنند و نیز نیروی انتظامی و طلایه داران و گروه های امر به معروف و نهی از منکر با روزه خواران برخورد قاطع کنند.

سلیمانی دشتکی از اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از مکنر استان خواست به عنوان مصوبه نشست های هفتگی مدیران در ماه رمضان را از ظهر چهارشنبه به صبح این روز جابجا کنند تا خللی در روند فعالیت روزانه ادارات در روز چهارشنبه ایجاد نشود. /م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار