مدیرعامل سازمان پدافند غیرعامل کشور در تبریز عنوان کرد:
مدیرعامل سازمان پدافند غیرعامل کشور بر ضرورت استفاده از امکانات داخل استان ها برای انجام ماموریت های پدافند غیرعامل تاکید کرد.
کد خبر: ۷۳۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 27 April 2019

به گزارش تابناک تبریز، سردار غلامرضا جلالی در جلسه پدافند غیرعامل شهری تبریز گفت: طبق قانون، حوادث طبیعی در سطح کلان بر عهده سازمان مدیریت بحران و حوادث غیرطبیعی بر عهده سازمان پدافند غیرعامل است.

وی اعلام کرد: حوزه مشترک سازمان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برخی زیرساخت های شهری است که در هر دو حوزه طبیعی و غیرطبیعی حائر اهمیت و تاثیرگذار است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به سخنان شهردار و اعضای شورای شهر تبریز درباره تهدیدهای موجود در سطح شهر گفت: بسیاری از مشکلات شما در داخل استان قابل حل است.

وی با اشاره به تفاهم مناسب مسئولان دستگاه های مختلف در سطح آذربایجان شرقی و تبریز، تاکید کرد: برای حل بسیاری از مشکلات تان در حوزه پدافند غیرعامل باید گام اول را با امکانات موجود در استان خودتان بردارید.

سردار جلالی افزود: باید با ایجاد تفاهم نامه میان دستگاه های مختلف نظامی و انتظامی، نیروهای انسانی و ماشین آلات و تجهیزات آنان نیز در حوادث غیرطبیعی و حتی طبیعی به کار برده شود.

وی یادآور شد: همه این موضوعات نیازمند تدوین طرح ها و برنامه ها و نیز تمرین های متعدد است تا به نتایج مطلوب دست یابیم و در کنار آن، سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز هرزمان احساس کند که در تبریز و آذربایجان شرقی بیش تر از امکانات موجود نیاز وجود دارد، از هرگونه همیاری دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :