نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی همانطوریکه از نامش پیداست، باید دارای فرهنگ و مدیریت جهادی باشد و در این راستا، حضور جهاددانشگاهی در عرصه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها باید پررنگ‌تر از گذشته باشد.
کد خبر: ۷۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 08 August 2015
مصطفی افضلی‌فرد، نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک مجموعه ارزشمند انقلابی است و کارهای ارزشمندی انجام داده است، گفت: با این وجود جهاد دانشگاهی می‌تواند در ابعاد مختلف علمی و سلول‌های درمانی نقشی بهتر، بیشتر و بالاتر ایفا نماید.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های علمی جهاد دانشگاهی قابل قبول است، ولی در عرصه فرهنگی نیازمند تقویت می‌باشد، افزود: جهاد دانشگاهی در ابعاد فرهنگی و ارزشی می‌تواند بیشتر حضور یابد.
افضلی‌فرد تصریح کرد: جهاد دانشگاهی همانطوریکه از نامش پیداست، باید دارای فرهنگ و مدیریت جهادی باشد و در این راستا، حضور جهاد دانشگاهی در عرصه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها باید پررنگ‌تر از گذشته باشد.
نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر دولت بتواند از ماموریت‌های فعلی جهاد دانشگاهی حمایت مالی کند، تا این ماموریت‌ها تحقق عملی و عینی پیدا کنند، بهترین کار را کرده است.
وی با بیان اینکه اعتماد عمومی مردم به جهاد دانشگاهی مطلوب است، گفت: مرکز درمان ناباروری اعتماد و اطمینان مردم را به جهاد دانشگاهی به نحو احسن جلب کرده و مردم به این مرکز به عنوان نقطه امید خود نگاه می‌کنند.
وی گفت: بنده از محل ماده 180، 500 میلیون تومان به مرکز سلول‌های بنیادین جهاددانشگاهی در سرعین اختصاص داده‌ام.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار