مدیرکل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس بابیان اینکه در سیل فروردین 98 استان فارس 285 کیلومتر راه‌های این استان دچار آسیب شد گفت: همچنین در این سیل حدود 680 دستگاه پل و آب‌نما مورد آسیب و 18 دستگاه پل نیز تخریب شد.
کد خبر: ۷۳۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 08 April 2019

تابناک فارس به نقل از صما:عليرضا سياهپورگفت: خسارت‌های ناشی از این سیل به راه‌ها و ابنیه این استان 108 میلیارد تومان برآورد شده که امید است بتوانیم با حمایت دستگاه‌های مختلف این خسارت‌ها جبران شود.
وی گفت: بر اساس ابلاغ عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مسئولیت بازگشایی محورهای شهرستان کوهدشت استان لرستان به راهداری فارس واگذاری شده است.

سیاهپور بابیان اینکه استان فارس از همان روزهای بعد از بحران در استان لرستان حضور یافته و هم‌اکنون 30 نفر راهداری و 25 دستگاه ماشین سنگین و نیمه سنگین راه‌سازی و راهداری در شهرستان کوه دشت حضورداشته و توانستند تا این لحظه ارتباط‌های قطع روستاها را برقرار کنند.

مدیرکل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس گفت: متأسفانه جاری شدن سیلاب خسارت‌های فراوانی را به بخش زیر بنایی، کشاورزی و مسکونی شهرستان کوهدشت وارد کرده است.

سیاهپور درنهایت گفت: راهداران استان فارس همانند حوادث غیرمترقبه گذشته، تمام امکانات را صورت تمام‌وقت و شبانه‌روزی در محورهای استان فارس قرار داده و با اقداماتی که در ماه‌های گذشته به‌ویژه در خصوص پل انجام داده‌ایم توانسته‌ایم خسارت‌ها را به حداقل برسانیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار