امام جمعه یزد در دیدار جمعی از پرسنل نیروی انتظامی:
امام جمعه یزد گفت: تا زمانی که در ایران فرهنگ اسلامی حاکم باشد دشمنان به اهدافشان نخواهند رسید.
کد خبر: ۷۳۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 07 April 2019

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار جمعی از پرسنل نیروی انتظامی استان با اشاره به اینکه این انقلاب به واسطه خون هزاران هزار شهید و ایستادگی و پیروی مردم از ولایت فقیه موفق به خنثی کردن تمام توطئه‌های دشمنان شده است، گفت: دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند که این انقلاب و مردم را از ارزش‌های اسلامی دور کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروز غرب به کلی از ارزش‌ها تهی شده و سعی دارد این تهی بودن را به جامعه اسلامی ایران هم منتقل کند چرا که فهیمده تا زمانی که در ایران فرهنگ اسلامی حاکم باشد، آن‌ها به اهدافشان دست پیدا نمی‌کنند.

آیت الله ناصری با اشاره به رفتار‌های دیکتاتورگونه حاکمان کشور‌های غربی و برخی کشور‌های عربی منطقه عنوان کرد: در مقابل این حاکمان، امام خمینی (ره) با شخصیتی کاملا غرق در خدمت به مردم و تلاش برای جلب رضای خدا، زمینه پیروزی این انقلاب را با همراهی مردم فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم در نزد پروردگار بیش از هر چیزی ارزش و قرب دارد، گفت: در اسلام و به تبع آن در انقلاب اسلامی خدمت به مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

زیرساخت‌های کشور برای مقابله با بحران‌های احتمالی تقویت شود
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه برخی بی‌توجهی‌ها به زیرساخت‌ها سبب خسارت سیل‌های این روز‌ها در کشور شده گفت: زیرساخت‌های کشور برای مقابله با بحران‌های احتمالی تقویت شود.

وی با اشاره به حوادثی که در اثر وقوع سیل در نقاط مختلف کشور به وجود آمده گفت: در ارتباط با این مناطق در گذشته کم توجهی و بی توجهی صورت گرفت و نتیجه آن را امروز مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه یزد تصریح کرد: باید تمام مسئولان نسبت به افزایش سطح آمادگی شهر‌ها و روستا‌ها در قبال این حوادث تلاش بیشتری داشته باشند و حتی اگر مسئولیتی در این زمینه ندارند، به مسئولان مربوطه پیشنهاد‌های اجرایی ارائه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار