عضو شورای شهر اهواز خبر داد
عضو شورای شهر اهواز گفت: برآورد خسارت‌ها تاکنون به معابر و جاده‌های ساحلی، ابنیه و پارک‌های اهواز تاکنون به بالغ‌بر 200 میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۷۳۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 07 April 2019

حجت الاسلام جاسم موسی پور عضو شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: برآورد خسارت‌ها تاکنون به معابر و جاده‌های ساحلی، ابنیه و پارک‌های اهواز تاکنون به بالغ‌بر 200 میلیارد تومان رسیده است و دولت باید به فکر جبران خسارت‌های سیل به شهر اهواز باشد.

وی افزود: علی‌رغم تلاش همه مردم، دستگاه‌ها و به خصوص شهرداری برای کاهش تخریب‌ها ولی روز به روز به حجم آسیب‌ها افزوده می‌شود و برای جبران آن دولت باید به فکر جبران خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های شهری علاوه بر روستایی هم باشد.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به پرماجرا بودن شروع سال 98، عنوان کرد: با وجود عقب‌ماندگی‌های قبلی در شهرستان اهواز، سیل اخیر هم‌ مزید بر مشکلات شده و ماه‌ها جبران‌ خسارت‌ها طول خواهد کشید.

وی گفت: بعد از تعطیلات هم‌ مسؤولان با توجه به حذف اجباری جاده‌های ساحلی باید به فکر تنظیم ترافیک باشند تا گرفتاری جدیدی در عبور و مرور مردم ایجاد نشود.

موسی پور گفت: شورا و شهرداری با تمام توان خود مراحل عبور از بحران‌ را مدیریت خواهند کرد و مدیریت هماهنگ یا یکپارچه شهری در این موقع بیش‌ازپیش ضرورت دارد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار