کد خبر: ۷۳۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ 06 April 2019

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمک رسانی به مردم این مناطق به کندی انجام می‌شود گفت: با توجه به حجم گسترده‌ی مناطق خسارت دیده، کمک رسانی به سختی انجام می‌شود و هنوز بعضی از مردم پتو، چادر و امکانات دریافت نکرده‌اند.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار شفقنا اظهار کرد : آرامش به این زودی ها به شهرستان پلدختر باز نمی‌گردد. این شهر سیل زده است؛ تقریبا نصف شهر پلدختر و معمولان و ۲۰ روستا به زیر آب رفته است. سیل خانه و زندگی مردم را برده است، ارتباط ۶۰ روستا قطع شده است و هنوز هم این ارتباط برقرار نشده است . ارتباط جاده های اصلی شهر پلدختر هنوز وصل نشده است بلکه بخشی از بی راهه‌ها و جاده های روستایی را بازسازی کردند که تردد جاده انجام بگیرد.

ارتباط جاده های اصلی شهر پلدختر هنوز وصل نشده است

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه کمک رسانی به این مناطق اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده مناطق خسارت دیده، کمک رسانی به سختی انجام می‌شود و هنوز بعضی از مردم پتو، چادر و امکانات دریافت نکرده‌اند.

کمک رسانی به سختی انجام می‌شود

کاظمی بیان کرد: چون وسعت سیل گسترده است هنوز بخشی از مردم و سیل زندگان به امکانات دسترسی ندارند. ما انتظار دارم مردم کشورمان، مسلمانان و شیعیان کشورهای مختلف به سیل زدگان کمک کنند چون مردم بر اثر این سیل خانه و سرمایه و همه چیز خود را از دست دادند.

هنوز بخشی از سیل زندگان به امکانات دسترسی ندارند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مشکلات مالی دولت اشاره کرد و گفت: دولت هم از نظر مالی و اعتباری مشکلاتی دارد بنابراین نیاز است که مردم هم به کمک بیایند و بخشی از مشکلات مردم را خود مردم حل کند.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین از مراجع و بزرگان هم درخواست داریم با توجه به شرایط فعلی و مشکلات پلدختر و معلولان و تمامی مناطق سیل زده، آنها را حمایت کنند تا انشاالله کمک های بیشتری صورت بگیرد.

مراجع و بزرگان، مردم سیل زده را حمایت کنند تا کمک های بیشتری صورت بگیرد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار