مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بخش وسیعی از روستاهای اطراف رودخانه‌های دز و کرخه از منطقه پایین دست شوش دچار آبگرفتی شده‌اند که از صبح امروز در حال امدادرسانی و جابه‌جایی مردم منطقه هستیم.
کد خبر: ۷۳۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 05 April 2019

علی خدادادی درخصوص امداد و کمک رسانی به مناطق سیل زده استان، اظهار کرد: متاسفانه آنچه پیش‌بینی کرده بودیم، در حال به وقوع پیوستن است و بخش وسیعی از روستاهای اطراف رودخانه های دز و کرخه از منطقه پایین‌دست شهرستان شوش دچار آبگرفتگی شده اند و نیروهای هلال احمر از صبح امروز در حال امدادرسانی به این دوستان و جا به جایی مردم این روستاها و اسکان آن‌ها در اردوگاه ها با همکاری آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین اردوگاه های راهیان نور و بعضا مساجد هستند.

وی عنوان کرد: از هم استانی های عزیز که مساعدت های لازم را داشته‌اند قدردانی می کنیم. تلاش می شود شرایط بهینه ای برای مردم سیل زده جهت تحمل این مقطع کوتاه و زودگذر فراهم شود. امیدوارم قدرشناس این عزیزان باشیم و این رفتار انسان دوستانه را حس و تعمیم دهیم‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم اخبار درست و صحیح را از مراجع و منابع با اصالت و صدا و سیما داشته باشند. همچنین از آن‌ها می‌خواهیم کمک های خود را به جمعیت هلال احمر و کمیته امداد تحویل دهند و ما هم به عنوان امین آن‌ها، کمک های ارسالی‌شان را به دست مردم سیل‌زده می‌رسانیم. باید بگویم مردم ایران، مردم خوزستان را تنها نگذاشتند.

وی با اشاره به موارد مورد نیاز برای کمک به سیل‌زدگان، گفت: موارد معیشتی چون مواد خوراکی، بهداشتی، پوشاک، شیر خشک، پتو و موکت مورد نیاز است.

خدادای گفت: مردم می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک‌های ملی و ملت که جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرده است، واریز کنند. کمک های آن‌ها به حساب جمعیت هلال احمر کشور واریز و بعد به حساب هلال احمر استان انتقال داده می‌شود که البته کمی زمانبر است. همچنین می توانند به معاونت داوطلب ما مراجعه کرده و باتوجه به قراردادهایی که داریم، خرید بخشی از موارد مورد اشاره شده را تقبل کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سیل ، سیلاب ، هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار