مدیرعامل راه آهن از تشكيل قطار امداد برای انتقال موادغذایی و مایحتاج مورد نیاز مردم سیل زده در شهرها و روستاهای لرستان و خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷ 04 April 2019

مدیرعامل راه آهن از تشكيل قطار امداد برای انتقال موادغذایی و مایحتاج مورد نیاز مردم سیل زده در شهرها و روستاهای لرستان و خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، سعید رسولی مدیرعامل راه آهن با اشاره به منویات وزیر راه و شهرسازی در خصوص امداد رسانی به مردم عزيز سيل زده روستاهاي شمال خوزستان و جنوب لرستان در مسير شبكه ريلي گفت: با توجه به هماهنگي صورت گرفته با رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) و همچنين معاون آب و فاضلاب تهران مقرر شد تا حدود۱۰ هزار قوطي كنسرو ، ۴ تا۵ هزار بطري آب ، بيش از ٥٠٠ تخته پتو و ساير وسايل ديگر از ستاد اجرايي و ١٠-١٥ هزار بسته آب از آب و فاضلاب تهران دريافت و با تشكيل قطار امداد اين وسايل و همچنين خودروهاي بارگيري شده امداد جهاد دانشگاهي ( خودرو با بار آذوقه و امكانات) به وسيله قطار به محل هاي سيل زده مورد نظر اعزام و بين سيل زدگان توزيع شود.
وی افزود: باتوجه به برنامه ریزی صورت گرفته ؛مديركل راه آهن تهران با صدور حكمي به عنوان مسئول اين كار از ساعتي پيش كار خود را آغاز و انشاالله در اولين فرصت اين وسايل به منطقه ارسال خواهد شد.
مدیرعامل راه آهن همچنین از ابلاغ ماموریت به مديركل راه آهن زاگرس ( انديمشك) برای تامین مقداری امکانات مورد نیاز سیل زدگان خبر داد و گفت:مقرر شده تا این امکانات علاوه بر وسايل و امكانات تهيه شده توسط هلال احمر خوزستان كه با هماهنگی مدیرعامل راه آهن با مديرعامل هلال احمر خوزستان صورت گرفته ، تامين و در بين هموطنان عزيز سيل زده توزيع شود.
رسولی تصریح کرد:از زمان شروع سيل راه آهن زاگرس و جنوب با اسكان تعداد قابل توجهي از سيل زدگان در واگنهاي مسقف ، مساجد و ساختمانهاي اداري ايستگاههاي راه آهن ، نسبت به تامين مايحتاج ضروري و راه اندازي حمام و سرويس بهداشتي براي اين عزيزان در خدمت هموطنان عزيز بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار