رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد از مراسم استقبال از 11 شهید گمنام در دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی در 17 مرداد ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 06 August 2015

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد از مراسم استقبال از 11 شهید گمنام در دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی در 17 مرداد ماه جاری خبر داد.

به گزارش فارس؛بهروزعلی قربانی دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی در 17 مرداد ماه جاری همزمان با سالروز شهادت شهیدصارمی، با ورود شهدای گمنام عطرآگین می‌شود، اظهار کرد: این شهدا در قالب چندین کاروان با عنوان معراجیان مجنون از این شهر عبور کرده و به شهر تویسرکان بدرقه خواهند شد.

وی با اشاره به استقبال از پیکر این شهدای گمنام، تصریح کرد: این مراسم با تشریفات نظامی و حضور مردم از مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای شهر اسدآباد در ساعت 11 صبح انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید اسدآباد ادامه داد: کاروان این شهدا پس از استقبال مردم از مسیرهای خیابان امام(ره)، میدان امام(ره) و بلوار شهیدبهشتی به سمت مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) این شهر حرکت کرده و مراسمی در این مسجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم یاد و خاطره شهدای گمنام همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) انجام می‌شود، یادآور شد: در این مراسم سخنرانی و مداحی انجام خواهد شد.

قربانی خاطرنشان کرد: کاروان شهدای گمنام پس از مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به سمت شهر تویسرکان بدرقه خواهند شد.

وی با اشاره به وجود 403 شهید در شهرستان اسدآباد، افزود: در این شهر پنج شهید گمنام وجود داشت که پیکر دو نفر از آنان شناسایی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد یادآور شد: هم‌اکنون در شهر اسدآباد پیکر چهار شهید گمنام آرمیده که مزار سه نفر از آنان در پارک شهید مدنی و یک نفر از شهدا در گلزار شهدای گمنام است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار