قائم مقام ستاد اسکان فرهنگیان آموزش وپرورش فارس از پذیرش و اسکان یک میلیون و ۳۲۶ هزار نفرروز مهمان نوروزی تاصبح هشتم فروردین۹۸ در مدارس و اماکن وابسته به اموزش و پرورش فارس خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 29 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان:  غلامعلی حق شناس قائم مقام ستاد اسکان فرهنگیان آموزش وپرورش فارس گفت: تاصبح روز پنجشنبه هشتم فروردین ۹۸بیش از ۴۴۲ هزار نفر در قالب ۱۲۲ هزار و ۸۰۰ خانواده و در مجموع یک میلیون و ۳۲۶ هزار و ۴۳۵ نفر روز در مدارس و اماکن وابسته به اموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.
وی با بیان این که امکاناتی برای بالابردن کیفیت خدمات به مسافران فرهنگی در مدارس پیش بینی شده است، افزود: این امکانات شامل: ۲۸ هزار و ۸۰۰ تخته پتو، ۱۹ هزارتخته فرش، ۱۷ هزار دست بالش، ۷۷۵ دستگاه آب گرمکن، ۲ هزار و ۵۴۹ دستگاه تلویزیون، ۴ هزار و ۵۴۳ دستگاه یخچال و ۹۰۰ دستگاه اجاق گاز است که برای مسافران فراهم شده است.
حق شناس گفت: باراصلی اسکان در همه شهر‌های استان با توجه به حضور کثیر مهمانان نوروزی و به دلیل کمبود امکانات هتل و اقامتگاهی بر دوش آموزش و پرورش استان است و بهمین خاطر مدارس در شهرستان‌ها براساس تصمیم ستاد‌های اسکان شهرستان‌ها علاوه بر فرهنگیان در اختیار سایر میهمانان نیز قرار می‌گیرد وآموزش وپرورش این همکاری را با ستاد‌های شهرستان‌ها انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار