فرمانده سپاه عاشورا:
آیین گرامیداشت سالروز بسیج جامعه زنان(شهادت مریم فرهانیان) در سالن شهدای سپاه عاشورا با حضور مسئولان و بانوان بسیجی اذربایجان شرقی برگزار و در آن از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.
کد خبر: ۷۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 06 August 2015

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، غلام عسکر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج جامعه زنان با بیان اینکه روحیه ایثار و گذشت زنان در عرصه های مختلف نشانگر حضور آن ها در صحنه است، افزود: همین حضور در صحنه و همین نقش ابزاری است که دشمن از آن واهمه دارد، نقشی که دشمن در دفاع مقدس نیز از آن شکست خورد.

وی با اشاره به نقش زنان در برهه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس، روحیه ایثارگری مادران شهدا را در تربیت فرزندانی شهید سرمایه ای خواند که دشمن از آن هراس دارد.

وی با تاکید به اینکه دشمنی دشمنان پایانی ندارد و تنها در برهه های مختلف شکل آن تغییر می کند، اظهار کرد: نباید با تغییر ماهیت دشمن از خطر و نقشه های آن غفلت کنیم که دشمن برای خود جاپا باز کند.

کریمیان غفلت را بزرگترین عامل در آسیب پذیری و ضرر به آرمان های امام راحل، انقلاب و شهدا دانست و تاکید کرد: زنان ما همچون گذشته باید در صحنه بوده و در مسیری که قرآن، فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) ترسیم کردند حرکت کنند.

وی با قدردانی از حضور مادران شهدای مدافع حرم و خانواده این شهدا در این آیین خاطر نشان کرد: این مادران و این خانواده ها در عرصه کنونی که دشمن تلاش دارد هویت ما را بگیرد با تربیت فرزندانی شایسته ولایت مداری خود را نشان دادند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه صحبت های خود ولایت مداری، بصیرت، تزکیه نفس، تعمیق معنویت و در صحنه بودن را از مولفه های مهمی در انقلاب بودن و انقلابی ماندن یاد کرد و گفت: مادران و خواهران ما باید با این مولفه ها در صحنه حضور خود را نشان داده و با آن در تربیت فرزندانی صالح نقش ایفا کنند.

وی به هوشیاری بانوان در عرصه های مختلف نیز تاکید و تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با گسست نسل، نسل جوان کشور را با فرهنگ و آموزه های عاشورایی و اسلامی بیگانه خود که زنان باید در این زمینه نیز با هوشیاری نقش ایفا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :