کد خبر: ۷۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 05 August 2015

رئیس شورای شهر کرج از احداث پارک موزه دفاع مقدس در البرز خبر داد و گفت: پارک موزه دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز احداث می‌شود.

محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مطالعات و اقدامات لازم برای احداث پارک موزه دفاع مقدس انجام شده است که امیدواریم گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز باشد.

وی افزود: این مهم توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز پیگیری و اجرایی خواهد شد.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود با بیان اینکه احداث پارک موزه دفاع مقدس در کنار پارک جهان نما در دستور کار است ادامه داد: تلاش می‌شود تا با همکاری و تعاملات بیشتر این موزه هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

دادگو در بخشی دیگر از سخنان خود به اختصاص بخشی از فضای مدارس به مراکز تجاری اشاره کرد و گفت: این طرح هر چند می‌تواند صرفه اقتصادی داشته باشد اما دارای مشکلاتی است که مورد تأیید برخی از اعضای شورای شهر نیز قرار نگرفت.

وی با اشاره به اینکه اغلب مدارس، به ویژه مدارس غیرانتفاعی در خیابان‌ها و معابری تاسیس شده که فاقد کیفیت لازم و رعایت مباحث ترافیکی است، اضافه شدن مراکز تجاری به این فضا موجب تشدید ترافیک و قفل شدن معبر می‌شود.

رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: البته اجرای این طرح نیز می‌تواند به بسترهای آموزشی در مدارس ضربه وارد کند و این اصلا به صلاح نیست.

وی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای مدارس انجام داد توسعه طبیعت و فضاهای سبز در جلوی درس مدارس و داخل حیاط مدارس است.

دادگو تأکید کرد: در این راستا باید با توسعه فضاهای سبز در مدارس علاوه بر زیباکردن محیط تعلیم و تربیت در شاداب کردن روحیه دانش‌آموزان در مدارس نیز کوشا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار