مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: کشتی‌گیر ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شد/ورزشکار و مربی ایلامی راهی مسابقات تیراندازی کشور آذربایجان می‌شوند.
کد خبر: ۷۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 05 August 2015

کشتی‌گیر ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شد

 سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی جوانان 22 وزنه‌بردار را از سراسر کشور برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرده است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: این اردو از روز جمعه شانزدهم مردادماه به مدت یک هفته در محل سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی شهر تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در بین وزنه برادران دعوت شده به این اردو در گروه (A) جوانان محمدامین قاسمی وزنه‌بردار ارزنده دسته 105 کیلوگرم استان ایلام نیز به چشم می‌خورد.

این مسئول اضافه کرد: استان ایلام دارای ورزشکاران توانمندی در بخش‌های مختلف بوده که ورزش یکی از رشته‌های فعال و پویای این استان محسوب می‌شود.

حیدرزاده تصریح کرد: شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های کاری اداره کل ورزش و امور جوانان ایلام است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: در این راستا نیز برنامه‌ریزی منسجمی از سوی متولیان امر و هیئت‌های ورزشی صورت پذیرفته است.

ورزشکار و مربی ایلامی راهی مسابقات تیراندازی کشور آذربایجان می‌شوند

 مسابقات جهانی تیراندازی کسب سهمیه المپیک ریو 2016 به میزبانی کشور آذربایجان برگزار می‌شود.
مدیرکل ورزش امور و امور جوانان ایلام گفت: رقابت‌های جهانی تیراندازی با حضور 83 کشور جهان و شرکت یکهزار و 38 ورزشکار قاره‌های مختلف از روز پنج‌شنبه پانزدهم لغایت بیست و پنجم مرداد ماه در پنج رشته تفنگ، تپانچه، تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت به میزبانی شهر گابالا در کشور آذربایجان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تیم ملی تیراندازی کشورمان با 24 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند که در بخش تفنگ بادی این رقابت‌ها محمدحسین کریمی تیرانداز شایسته استان ایلام به مصاف حریفان می‌رود.
این مسئول اضافه کرد: همچنین در بخش مربیان در رشته اهداف پروازی فرشید عبدالمحمدی مربی ارزنده استان هدایت تیم ملی اهداف پروازی را بر عهده خواهد داشت.

مدیرکل ورزش امور و امور جوانان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی با برنامه‌ریزی مدونی تمام تلاش خود را صرف توسعه همه جانبه ورزش استان ایلام کرده است و در این راه توفیقاتی حاصل شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار