رییس سازمان اورژانس یزد خبر داد؛
رییس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به تشدید نظارت‌های امدا د ی از 25 اسفند تا 17 فروردین ماه 98‌،گفت:‌ 25 پایگاه امداد اورژانس در سراسر استان آماده باش ارائه خدمت به مسافران نوروزی یزد هستند.
کد خبر: ۷۲۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 06 March 2019

دکتر«احمد دهقان» با اشاره به اقدامات در دستور کار مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان ویژه نوروز، اظهار کرد: در حوزه معاونت بهداشتی نظارت‌ها آغاز و در حوزه معاونت درمان، برنامه هماهنگی کشیک بخش‌های آی سی یو و سی سی یو، آنکال متخصص و همچنین ارائه خدمات بخش خصوصی از 25 اسفندماه در حال انجام است.

وی افزود: در بخش غذا و دارو،کلیه داروخانه‌های استان یزد حتی در دور افتاده ترین مناطق در ایام نوروز، فعال و مشکلی در زمینه تامین دارو وجود ندارد.

دبیر کمیته ستاد سلامت نوروزی یزد همچنین از تشدید نظارت‌ها از 25 اسفند ماه تا 17 فروردین 98 در این استان خبر داد و گفت: سامانه 190 آماده راهنمایی و پاسخگویی به شکایات شهروندان و مسافران نوروزی است.

این مسئول تصریح کرد: تلفن Eoc دانشگاه به شماره 1333-3724 آماده پاسخگویی آنلاین درخصوص آدرس دهی و راهنمایی بیماران اورژانسی در ایام نوروز 98 است.

وی در پایان اشاره به برگزاری سلسله نشست های کمیته خدمات سفر نوروزی،از آماده باش 52 پایگاه اورژانس فعال،بالگرد و برپایی تعداد هفت چادر سلامت در مناطق مختلف استان خبر داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار