فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران در بازرسی از خودرویی در سوادکوه 500 کارتن حاوی انواع داروهای دامی خارجی و غیر مجاز کشف کردند.
کد خبر: ۷۲۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 04 March 2019


فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران در بازرسی از خودرویی در سوادکوه 500 کارتن حاوی انواع داروهای دامی خارجی و غیر مجاز کشف کردند.
 سردار سیدمحمود میرفیضی از کشف انواع داروهای دامی قاچاق در شهرستان سوادکوه خبر داد و درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای خارجی طرح کنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه با انجام عملیات ایست و بازرسی مقطعی در محور ورودی این شهرستان به یک دستگاه خودروی خاور مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر 500 کارتن حاوی انواع داروهای دامی خارجی و غیر مجاز کشف کردند.

این مقام انتظامی، ارزش داروهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از 5 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و راننده خودرو نیز به مرجع قضائی معرفی شده است.

میرفیضی اظهارکرد: انواع دارو و سایر کالاهای خارجی که خارج از مقررات قانونی به داخل کشور قاچاق می شوند، معمولا از سلامت کافی برخوردار نبوده و قطعا تهدید جدی را برای سلامت افراد جامعه در پی خواهند داشت.

وی در پایان از مردم و سایر افرادی که با سلامت جامعه در ارتباط هستند، خواست: ضمن خودداری از مصرف و عرضه کالاهای خارجی به‌ویژه کالاهای سلامت محور، در صورت شناسایی سودجویان و قاچاقچیان کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یا سایر مراجع انتظامی و قضائی اعلام کنند.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار