شهریار سعید پور در گفتگو با تابناک:
مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه گفت: کارکنان ادارات و سازمان‌ها می‌توانند با پیوستن به پویش سه شنبه‌های بدون خودرو و ایجاد کانون بانکداری اجتماعی در بانک قرض الحسنه رسالت از تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد جهت خرید دوچرخه بهره‌مند شوند .وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد جهت خرید دوچرخه اعطا می شود .
کد خبر: ۷۲۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 02 March 2019

شهریار سعیدپور در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به اجرای طرح سه شنبه‌های بدون خودرو این رویکرد مثبت و مورد استقبال مردم شریف شهرستان جوانرود قرار گرفته و خوشبختانه سه‌شنبه‌های هر هفته مردم از دوچرخه یا خودرو‌هایی عمومی همچون تاکسی استفاده می‌کنند .

وی خاطر نشان کرد:عدم استفاده از خودروی شخصی و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و یا دوچرخه‌های شخصی علاوه بر کاهش آلودگی هوا حس مشارکت و هم دلی را در وجود مردم ارتقا خواهد داد .

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه اظهار داشت:حامد خرمی کارمند جوانرودی بانک قرض الحسنه رسالت با رکاب زدن مسیر روانسر_ جوانرود این مهم را به کارکنان ادارات و سایر مردم نشان داد که سلامتی افراد در اولویت بوده و باید نسبت به حفظ محیط زیست اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم .

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار