فرمانده انتظامی مازندران مهم‌ترین دغدغه مسئولان استان را بحث غرق شدن افراد در دریا ومبارزه با اراذل واوباش عنوان کرد و افزود: علت غرق شدن افراد شنا نکردن در طرح‌های سالم‌سازی دریا است.
کد خبر: ۷۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۷ 05 August 2015
به گزارش تابناک روایت شده از خبرگزاری فارس سردار مسعود جعفری‌نسب عصر امروز در دومین رزمایش پلیس مازندران برای اجرای مناسب طرح‌های دریا استان اظهار کرد: در تعطیلات تابستانه ایام عیدفطر با وجود حضور متعدد گردشگران مشکلی در استان وجود نداشت و مسائل ترافیکی و انتظامی در استان به خوبی کنترل شد.

وی تصریح کرد: دور جدید مسافرت‌ها به استان مازندران نیز شروع شد که فرماندهی انتظامی استان تلاش دارد که همه توان خویش را برای ایجاد فضای مناسب در حد وظیفه قانونی خویش انجام دهد.

فرمانده انتظامی مازندران مهم‌ترین دغدغه مسئولان استان را بحث غرق شدن افراد در دریا عنوان کرد و افزود: علت غرق شدن افراد شنا نکردن در طرح‌های سالم‌سازی دریا است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسافران با محیط استان و طرح‌های دریا آشنایی ندارند، گفت: باید طرح‌های سالم‌سازی شده به مسافران معرفی شود، از طرفی نیروی انتظامی نیز تلاش دارد با هماهنگی انجام شده جلوی شنا افراد در خارج از طرح را بگیرد و طرح شنا ممنوع در نقاط خارج از طرح دریا را اجرایی کند.
جعفری‌نسب یکی از طرح‌های انتظامی مازندران یکی دیگر از مخاطرات دریا را مبارزه با اراذل و اوباشی که برای خانواده‌ها و گردشگران مزاحمت ایجاد می‌کنند، عنوان کرد و افزود: با این‌گونه مزاحمت‌ها به شدت برخورد می‌شود.
وی در ادامه رعایت مسائل حجاب و عفاف در کنار دریا را نیز از مطالبه جدی برشمرد و تصریح کرد: با مشاهده موارد حاد با عوامل این مسئله برخورد می‌شود.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به مشاهده شدن سگ‌گردانی در سواحل یادآور شد: با این‌گونه موارد در کنار سواحل برخورد می‌شود و ماشین‌های که حیوان حمل می‌کنند اعمال قانون شده و حیوان آنها تحویل محیط‌زیست می‌شود.
وی تاکید کرد: با بدحجابی و بی‌حجابی حاد در کنار سواحل برخورد می‌شود، همچنین افرادی که در داخل اتومبیل اقدام به کشف حجاب کنند نیز خودرو آنها متوقف می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار